|
|
|
|
|
|
טיפול לקוי בקריאת שירות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 04 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רח' הצורף 3 חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני שנה וקצת קנינו מקרר אמנה חדש- חצי שנה אחרי המקרר פסק לעבוד טכנאי שירות הגיע והחליף כבל.
ב2.7 תחילתו של החופש הגדול- המקרר גרם לקצר חשמלי ופסק לעבוד. מכיוון שבשעות הערב אין לחב' קריסטל שירות התקשרתי למחרת להסביר את חומרתו של העניין והצורך בשירות דחוף. בכ"ז בקיץ ישראלי עם שלושה ילדים קטנים בבית קשה קצת לתפקד בלי מקרר. כמובן הטלפנית עם תשובה לקונית סידרה לי שירות ל4.7 בבוקר. הבוקר התאחר וב10:30 הגיע טכנאי שבדק וטען להחלפת מדחס אך הוא לא יוכל לבצע כי אין לו "ברנר"...הוא טען כי תיקן את המקרר עד שמחר יגיע טכנאי.
חצי שעה אחרי לכתו- המקרר מקצר שוב-ושוב אין לי מקרר!! אני די מיואשת פניתי למזכירת המנכ"ל וטרם נעניתי-שוקלת לפנות לאתר שירות הלקוחות של אמנה עצמו. כל עזרה תתקבל בברכה.
|
כספי,אכזבה ותיסכול |
סוג הנזק : |
החלפת המקרר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
זהבית דרור - אחראית אג |
שם ותפקיד: |
עוד טרם פנייתכם לחברתינו נוצרו ההבנות עם הלקוחה |
תגובה: |
ניתן פתרון לפניתה |
פתרון: |
|
|
|