פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה לתיקון מוצר שנפגם בתקופת אחריות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏אוגוסט ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הצורף 3 , חולון 58856 כתובת:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/8 התקלקלו כיריים חשמליות של חברת קריסטל שרכשתי באתר last price .
התקשרתי אל החברה בתאריך 18/8 והם לא מוכנים לתקן לי את המוצר כיוון שהאחריות של שנה פגה בתאריך 17/8 כלומר ביום שהמוצר באמת התקלקל.
לא יתכן שבגלל פניה יום אחרי תום האחריות למרות שהמוצר התקלקל עוד בתוקף האחריות לא מוכנים לקבל אותו לתיקון
כספי סוג הנזק :
תיקון המוצר ללא עלות באחת מהמעבדות פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה