פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיח בלומברג חדש שנתקע לאחר ימים ספורים-וסחבת מתישה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 6.7.06 רכשתי מדיח בלומברג, חיכינו להגעת טכנאי לפתיחת המדיח,וזה אכן הגיע ביום 11.7.06באחור ,פתח את המדיח, המדיח עבד עד יום ו' 14.7.06 ושם שבק.
ביום א' 16.7.06 הזמנתי טכנאי,שהגיע ביום ב' 17.7.06,בדק ולא מצא את התקלה,למרות המחאה שלנו פתח את המדיח,טען שאין מה לעשות,ניסיתי להבין ממנו מה עלי לעשות תשובתו הייתה שהוא "בורג במערכת" וכי יהיו איתי בקשר,התקשרתי לשירות והתשובה הייתה שאמתין בסבלנות שיהיו איתי בקשר, לאחר אין שיחות טלפון ביום שני,עם תשובות שהנושא בטיפול ההנהלה ועלי לחכות,ביום ג' רק לאחר כעס ,וזאת לאחר מסע טלפוני מורט עצבים, התבשרתי כי יחליפו את המדיח ויהיו איתי בקשר,וכי יש להמתין, לאחר שלא התקשרו אלי התקשרתי אני שוב,ואז נמסר לי שהמדיח יגיע ביום ד' בין 8-11,שאלתי מה עם טכנאי,נמסר לי כי רק לאחר שיגיע המדיח עלי לתאם טכנאי. לציין כי המוקדניות מתעקשות לא להעביר שיחות לממונה על שירות לקוחות.המדיח אכן הגיע באחור של מספר שעות, המספק לא ידע כיצד לפרק את המדיח הישן מהצנרת,נאלצתי להביא כלים ולנסות יחד עם המוביל לפרק את הצנרת,כשמים ניתזים בארון מטבח.
טכנאי ניתן להזמין ביום א'-וגם עבורו אמתין בבית שוב.
יוצא מכאן: 4 המתנות בבית(שבחלקן אי עמידה בלו"ז),מעל שבוע ללא מדיח,יחס משפיל של שירות הלקוחות,ותחושה של חוסר מקצועיות.
יוצא שחברת קריסטל סיפקה מוצר פגום,ובמקום להתגייס ולתקן את המעוות הגדילה לעשות וגרמה ללקוח הפסד ימי עבודה,אובדן זמן יקר וימים רבים ללא מוצר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על 3 ימי עבודה ואחור בפעמיים לפחות,פיצוי על פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה