פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגות שירות לא סימפטיות, תלונה חוזרת שלא נענית כמו שצריך, אכזבה גדולהde נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר לפני שנה וחודשיים מאמנה, שירות קריסטל, המקרר עושה בעיות חוזרות ונשנות ולמרות שהוא מקרר בן שנה בלבד נאלצתי להזמין טכנאי כ- 6 פעמים
או יותר. כל פעם אמרו שישלחו לי טכנאי בכיר והבעיות חזרו כל פעם מחדש, המקפיא הפשיר כמה פעמים ונאלצתי לזרוק ארטיקים ובשר כל פעם מחדש, שלא נדבר על עוגמת הנפש, הפעמים שהייתי צריכה לצאת מהעבודה וכו'...
אני כ"כ מאוכזבת מהמקרר בכלל ומשירות קריסטל בפרט !!! מקרר אמור להחזיק שנים ולא לעשות בעיות אחרי שנה !!! שלמתי ביטוח 600 ש"ח רק בגלל הבעיות החוזרות על עצמן. בינתיים היה טכנאי בחודש שעבר וטפו טפו הכל בסדר בינתיים, אבל למה צריך להזמין טכנאי 6 פעמים עבור מקרר בן שנה. הטכנאי האחרון הזביר לי כמה דברים שלא נאמרו אף לא פעם אחת ע"י קודמיו, מה גם שלפי דעתי ודעת הסובבים אותי - הדברים הנאמרו אינם הגיוניים, מקררים ישנים שיש להוריי לא דורשים טיפול שכזה (לדוגמא: להשאיר פירות וירקות בשקיות), לא לשים ירקות ופירות על המדפים, לא לקרב את הדברים במקפיא לדפנות, לא להעמיס ועוד ועוד...)
כספי, סוג הנזק :
פיצויי עבור הכמויות מזון שזרקתי, עוגמת הנפש ושעות פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות עם הלקוחה תגובה:
ניתן פתרון לפניתה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה