פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בתקלה במקרר, והחלפת חלק פגום נושא התלונה:
עוז דרורה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏31 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 3 אזור התעשיה חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29 לחודש מאי הזמנתי שירותץ עבור מקרר אמנה 3 דלתות חדש שנרכז בחודש 10 שנת 2005 כלומר אני עדיין בתוך תקופת האחריות, סיבת קריאת השירות הינה, המנוע הרעיש מאוד, והמגירה של מוצרי החלב התפרקה.
הטכנאי הגיע בערב חג שבועות ולא יכל לתת מענה לתקלה, כי לא היה מצוייד בחלקים, נדחיתי לאחרי החג...ביום ראשון ממש לאחר החג הטכנאי רצה לוא אלי, אך לא הסכים לחכות לי 10 דקות שהגיע הביתה, ושוב הקריאה נדחתה להמשך השבוע, בסוף השבוע ביום חמישי הגיע טכנאי, והחליף לי חלק מהמנוע.....כזכור לכם מקרר חדש, יוקרתי, אחד המקררים היקרים ביותר בשוק...אחרי תקופה של חצי שנה עבודה צריך להחליף לו חלק מהמנוע..ובנוסף המגירה של מוצרי החלב לא טופלה עד לרגע זה, מהסיבה שהחלק שצריך להחליף לא נמצא בארץ...אין להם אותו, הבטיחו לי שתוך חודש יגיע החלק ואז יחליפו לי אותו, אבל כאמור מאז חלפו כבר 3 חודשים וטרם הוחלף לי החלק, אני בעצם קניתי מקרר יוקרה, ויש לי מקרר גרוטאה בבית...אין עם מי לדבר בשירות...אף אחד לא יכול לתת לי מענה ...אני מרגישה מושפלת, ומצטערת שקניתי את המקרר הנ"ל שבשנת האחריות הראשונה שלו לא נהנתי ממנו, אני אפילו סובלת עם מגירה מקרטעת..מה ניתן לעשות?????????????????????????????????
כל הנזקים המוזכרים באפשרויות אני חשה חלק מהם פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה