פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות הכי גרוע שקיבלתי חוסר תקשורת מוחלט בין המוקד לטכנאים בשטח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 13/05/05 רכשתי תנור משולב גז של חברת קריסטל בצבע לבן. בתום תקופת האחריות נשלח לביתי מכתב לשם הארכת תוקף האחריות לשנה בתשלום של 366 שקלים, התקשרתי אל שרות הלקוחות של החברה לשם הארכת התוקף ושאלתי אותם האם האחריות כוללת הכול ונעניתי בחיוב מוחלט ללא כל סייגים. חידשתי את האחריות על המוצר וכעבור שלושה חודשים בערך התעוררה לי תקלה בתנור. התקלה היא: דלת התנור לא נסגרת בצורה הרמטית ולכן חום מהתנור "בורח" החוצה דבר שגרם לבוררים של התנור והגז להתחמם יתר על המידה ומכיוון שבוררים אלה מפלסטיק חלקם נסדקו דבר המקשה על תפעולם וחלקם השחימו, כמו כן דפנות התנור שצבעו לבן השחימו גם כן. התקשרתי אל המוקד דיווחתי על התקלה וקבעו לי מועד להגעת הטכנאי. הטכנאי הגיע אליי הביתה ומרגע זה החלה מסכת הטרטורים והשקרים מצד חברת קריסטל הטכנאי אמר לי שהתקלה היא בצירים של דלת התנור ושעלות הצירים היא 45 שקלים כל אחד ושעליי להחליף גם את הבוררים שעלותם 9 שקלים כל אחד. סה"כ עליי לשלם 153 שקלים. אמרתי לו שבינתיים לא יזמין את החלקים כי ברצוני לפנות אל מוקד שירות הלקוחות מכיוון ששם אמרו לי שהאחריות כוללת הכול. פניתי אל המוקד סיפרתי את המקרה ואמרו לי "שצירים ובוררים לא כלולים באחריות" התלוננתי שכאשר חידשתי את האחריות לי נאמר לי שיש סייגים באחריות תשובתה הייתה בעיה שלך שלא קראת את האחריות. ביקשתי לדבר עם מנהלת שירות הלקוחות ונאמר לי שהיא תחזור אליי. למחרת התקשרתי שוב וביקשתי לדבר איתה ושוב אותה תשובה. המשכתי להתקשר ועדיין קיבלתי אותה תשובה לבסוף אחרי ארבעה ימים היא חזרה אליי ושוב סיפרתי את המקרה. היא השיבה כתוב בתעודת האחריות שהאחריות לא כוללת פלסטיק זכוכית וגומי אמרתי לה למיטב ידיעתי צירי התנור בנויים ממתכת ושהנזק לבוררים נגרם כתוצאה מדלת התנור היא אמרה לי שהיא תבדוק את העניין ותחזור אליי. אחרי 5 שעות היא חזרה אליי ואמרה לי שעל הצירים אני לא אשלם, אבל על הבוררים אני צריך לשלם מכיוון שזה בעיה שלי שלקח לי זמן לשים לב שדלת התנור לא נסגרת בצורה הרמטית. הסברתי לה שוב פעם למה זה קרה והיא עדיין בשלה. לא היה לי כח יותר להתווכח איתה. אז אמרתי לה שרק יחליפו לי את הצירים של דלת התנור ללא הבוררים כלומר שאני לא אצטרך לשלם להם שום תשלום נוסף. היא רצתה לקבוע לי מועד להגעת טכנאי ולא יכולתי באותה תקופה מכיוון שזה היה לאחר המלחמה (אני איש קבע והיתה לנו לא מעט עבודה) אבל ביקשתי ממנה שתזמין את הצירים ושאני אצור קשר כשאתפנה קצת בעבודה. בתאריך ה- 05/09/06 בבוקר התקשרתי למוקד להזמין טכנאי שם נאמר לי שוב פעם שאני צריך לשלם על הצירים ולחכות שהם יזמינו את החלקים. הסברתי למוקדנית שכבר דיברתי עם מנהלת שירות הלקוחות ושאני לא צריך לשלם על הצירים לא רוצה את הבוררים ושכבר הזמינו לי את הצירים היא אמרה לי שתבדוק ותחזור אליי. היא כמובן לא חזרה אליי התקשרתי שוב פעם אחרי צהריים ושוב פעם אותו סיפור. למוחרת התקשרתי שוב פעם ושוב פעם אותו סיפור, התעצבנתי ודרשתי שהעניין יטופל עכשיו ושאני מוכן להמתין אחרי חצי שעה של המתנה נקבע שיגיע אליי טכנאי ביום שישי בין 08:00 ל- 13:00 ושאני לא צריך לשלם על הצירים. הטנאי הגיע ביום שישי בשעה 12:05 ואמר לי שאני צריך לשלם על הצירים. הסברתי לו שבמוקד שירות הלקוחות אמרו לי שאני לא צריך לשלם. אבל זה לא עניין אותו התקשרתי לידו אל המוקד אבל לצערי ביום שישי הם עובדים עד שעה 12:00 ולא היה לי מענה. דיברתי איתו שוב, אז הוא "עשה לי טובה" והתקשר אל הראש צוות שלו שאמר לו שאני צריך לשלם. הוא אמר לי שכתוב במפורש בתעודת האחריות שצריך לשלם על צירים. הבאתי את תעודת האחריות וביקשתי ממנו שיראה לי איפה זה כתוב, הוא הבין שזה לא כתוב בשום מקום, אבל מצא "פירצה חדשה" באחד הסעיפים כתוב שאם הנזק נעשה בזדון הוא לא כלול באחריות. הסתכלתי עליו במבט שואל והוא אמר לי מישהו נשען על הדלת הסברתי לו שאני ואישתי לא אנשים משועממים שנשענים על דלתות של תנורים אז הוא אמר יכול להיות שאחד הילדים נשען אבל לצערו אין לי עדיין ילדים. כשהוא הבין שאין לא שום מוצא הוא אמר לי "טוב הוא שאתה משלם הוא שאני הולך" אמרתי לו שאני לא מוכן לשלם ושאני אדבר ביום ראשון עם המוקד ונפתור את הבעיה, ואז הוא יבוא שוב פעם ויתקן את התנור הוא אמר לי "אני לא יבוא שוב פעם אתה רוצה לשלם או לא" אמרתי לו שאני לא מוכן לשלם אז הוא הלך.
נשארתי בבית עגום נפש הרגשתי שמנסים לסחוט ממני כסף (וכבר בזבזתי לא מעט כסף על טלפונים) העליבו אותי בזבזו לי זמן ושאין עם מי לדבר כולי תקווה שאתם תעזרו לי ושיתקנו לי סוף סוף את התנור.
כל הנזקים הרשומים סוג הנזק :
שיתקנו לי את התנור ללא תשלום נוסף. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - מנהלת קשר שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות עם הלקוח תגובה:
ניתן פתרון לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה