פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות חלפים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במרץ 2004 רכשתי שואב אבק מדגם Maytag (ch-812) , וזאת לאחר המלצות רבות של המוכרן על המוצר והשירות שניתן עימו ע"י חברת קריסטל.

לפני כמספר חודשים פניתי את שירות החברה בירושלים וביקשתי לרכוש מסנן אויר לשואב, נציגת השירות הבטיחה לחזור אלי תוך מספר ימים ולהודיעני כאשר המוצר יגיע אליהם.

לאחר שלא קיבלתי כל תגובה במשך כשבועיים פניתי אני שוב לשירות בירושלים שם נאמר לי כי העניין עדיין בטיפול, לאחר מספר שבועות נוספים פניתי שוב ביוזמתי לברר היכן עומדים הדברים,

נציגת השירות מסרה כי קיימת בעיה וכי החלק חסר.

ברצוני לציין כי במשך כל הזמן האמור שואב האבק עומד בבית ללא כל שימוש.

אבקש את התערבותכם בעניין - לא יתכן כי שירות החברה לא ייתן מענה במשך זמן ארוך כל כך וחמור מכך לא ייתכן כי מוצר שנרכש במאות שקלים יהיה חסר שימוש לאחר מספר חודשים כיוון שאחד החלפים אשר המוצר זקוק להם בכל מספר חודשים לא יהיה בנמצא.

כמובן שבוצעה פניה למח' פניות הציבור של חב' קריסטל, אך ללא מענה או תשובה!

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - מנהלת קשר שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות עם הלקוח תגובה:
ניתן פתרון לפניתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה