פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר אמנה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
צפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זאת התלונה השלישית שאני רושמת , קריסטל חזרו אלי עם עניין המקרר בהצעה להחליפו סוף סוף אחרי טלאות רבות אך היסורים ועוגמת הנפש ממשיכה מכיוון שאין בכוונתה להחליפו בלי להרוויח על גבי כסף. מקרר מאותו דגם אין בחברה ולכן הפיתרון הוא לקבל מקרר אחר בעלות מחירון (למרות שאת המקרר שברשותי רכשתי ע"י איש מכירות של אמנה בעלות פחותה סך של 6000 ש"ח) ביקשתי להחזיר את המקרר ולקבל את כספי חזרה ולסיים את יחסי עם קריסטל גם זה נאמר לי אין בעיה אך תקבלי את כספך פחות 30% בלאי, קריסטל ממשיכה
לנסות ולהוציא כסף ללא סיבה ואני עדיין עם מקרר שעושה קרח במקפיא, רעש של טרקטור ומקפיא שמפשיר... התייאשתי לגמרי. פשוט בדיחה !!!! עושים צחוק מאנשים.
עלבון, עוגמת נפש, ייאוש מוחלט סוג הנזק :
ביטול עסקה עם החזר כספי מלא למקרר שרכשתי בזמנו, 60 פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה