פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה ע"י החברה לגבי אחריות מקרר ושרות גרוע של החברה. נושא התלונה:
קורש אילנה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏19 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/12/05 רכשתי בסניף סנסור ר"ג מקרר אמנה מדגם SBS 4411AL+מכנות קריסל, המקרר היה במכירה מתצוגה עם אחריות לשנה.
בעת הקניה הסברתי שאני לא יכולה למשוך את המוצרים אלא רק בכניסה לדירה
שרכשתי (תאריך כניסה 08/06) המוכר אמר לי שהוא יכול לאחסן רק עד חודש ימים.
לפני שמשכתי את המוצרים התקשרתי והתייעצתי עם שרות קריסטל לגבי המשיכה של המוצרים והאחריות , נאמר לי לשלוח מכתב שבו אסביר את דבריי +העתק הזמנה+חשבונית , אכן בתאריך 24/01/06 נשלח מכתב לחברת קריסטל ובו ציינתי שאת המקרר אני מושכת ואני מתייבת לא להפעילו עד שיגיע הטכנאי לביתי, והאחריות תחל מרגע הפעלת המוצר ע"י נציג החברה. אושר לי המכתב והתוכן
ע"י גליה ונטלי.
במהלך חודש 08/06 נכנסתי לדירה והזמנתי את הטכנאי שיגיע להפעיל את המקרר+ מכונת כביסה, אכן הגיע הטכנאי , הפעיל את המקרר התקין לי פילטר,
התקין לי צינור מהמקרר עד לכניסה של הברז במטבח עבור קוביות הקרח, נתן הדרכה על המוצרים ואכן חתם לי על תעודת האחריות.
לאחר יום שהמקרר החל לעבוד הרגשתי שהוא לא מקרר, התקשרתי למוקד שרות,
נשלח אליי טכנאי ואכן בדק ומצא תקלה, ביקש להמתין כמה שעות והמקרר יתחיל לעבוד לאחר יום המקרר המשיך לא לקרר, התקשרתי שוב פעם למוקד ונשלח אליי טכנאי בשם יעקב , גם הוא ראה שיש בעיה ואמר לי שהוא פתר אותה ואמר לי שתוך 24 ש' המקרר יקרר ממש טוב, אכן עברו 24 ש' והמקרר לא מקרר (בינתיים זרקתי מוצרי חלב ומצרכי מזון שונים כגון: בשר , דגים וכו'..) התקשרתי למוקד ומאוד כעסתי שלחו אליי בחזרה את יעקב, אכן התנצל מצא את הבעיה
ביקש להתאזר בסבלנות יממה עד שהמקרר ממש יקרר, עברה יממה והמקרר
לא מקרר, הפעם התקשרתי למוקד ומאוד כעסתי ובקשתי לדבר עם אחראית שרות,
כמובן שלא הסכימו להעביר לי אותה, השארתי הודעה והיא לא חזרה, התקשרתי שוב פעם וביקשתי שיגיע טכנאי ודרשתי שיחלפו לי את המקרר, חזרה אליי נציגה
מטעם חברת קריסטל והסבירה לי למה לא מחליפים את המוצר, לא היה לי כוח להתווכח איתה וביקשתי שיגיע דחוף טכנאי, אכן יעקב הטכנאי הגיע והחליף את לוח הבקרה של המקרר, תודה לאל הכל הסתדר, התקשרתי לשרות וביקשתי פיצוי,
ואכן נענתי בחיוב (רק את הפיצוי לא קיבלתי עד היום).
במהלך חודש 11/06 התקשרה אליי נציגה מחברת קריסטל וביקשה לעדכן אותי שנגמרת לי האחריות על המקרר וכדי לי מאוד לחדש אותו, נדהמתי מהשיחה ושאלתי מה פשר העניין הרי יש לי אחריות עד 08/07 היא לא ידע מה לומר לי וביקשה שאני אפנה למחרת לשרות , אכן בתאריך 16/11/06 פניתי לחברה וביקשתי לדעת מה קורה, נאמר לי ע"י הנציגה שהאחריות על המקרר נגמרת בסוף חודש 12/06 ,מאוד כעסתי וביקשתי לדבר עם אחראי , קיבלתי את כרמלה וגוללתי בפניה את המקרה, אכן היא בדקה ויש את התכתובת שלי מתאריך 24/01/06+חשבונית רכישה ואכן מצויין גם שמגיע לי פיצויי, כרמלה ביקשה ממני לכתוב מכתב למח' שרות , בתאריך 19/11/06 שלחתי את המכתב לשרות עם הסבר למכתב הקודם שבו ציינתי שגליה אישרה לי למשוך את המוצר ורק ברגע שהטכנאי יגיע יהיה ניתן להפעיל אותו ומאות היום תחל האחריות.
התקשרתי למוקד לאשר קבלת מכתב, אכן אישרו לי קבלת המכתב ונאמר לי להמתין לתשובה, המנתנתי מס' ימים והתקשרתי שוב פעם לשרות לדעת האם יש תשובה , נאמר לי להמתין המכתב נשלח אליי בדואר, ביקשתי לדעת מה התשובה?
ואף אחת לא היתה מוכנה להגיד אלא בכל פעם נאמר שמהמכתב נשלח.
המכתב הגיע בשעה טובה ביום שישי 01/12/06 ובו נאמר לי שמאחר והמקרר היה פתוח אז אין אחריות, ואת הפיצוי אני לא מקבלת. אני שואלת את חברת קריסטל
"אתם משחקים ראש קטן"? הרי המקרר מתצוגה ויש אחריות עליו שנה ואתם אשרתם לי למשוך אותו ולא להפעיל עד שהטכנאי יגיע וכך עשיתי, לא מספיק העוגמת הנפש שנגרמה לי כתוצאה מכך שהפסדתי ימי עבודה וזרקתי הרבה אוכל במהלך שבועיים שהמקרר כל פעם התקלקל! ואיפה הפיצוי שהובטח לי???
פניתי אליכם גם על מגירה שנסדקה לי בתוך המקרר ביום רביעי 29/11/06 ותרם חזרתם אליי, האם זאת מדיניות של חברתם להטעות לקוח ולענות אותו??
עוגמת נפש סוג הנזק :
המשך אחריות עד 08/07 כמו שמגיע לי, +פיצוי +תיקון ה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה