|
|
|
|
|
|
שרות גרוע ואיטי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 10 דצמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר שפניתי לשרות קריסטל בירושלים,שהמכונה נוזלת מים ומקצרת ,הגיע טכנאי וקבע שזהו תיקון גדול וצריך הרבה חלקיםץ
חיכיתי כ10 ימים עד שהגיעו החלקים וקבעתי עם הטכנאי ביום א 10-10-06 הטכנאי הגיע והתחיל לתקן את המכונהתלאחר כשעה עבודה הוא מודיע לי חגיגית כי חסרים לו חלקים וחלק ממה שהוא הביא לא תקין,כל פניותי לחברת קריסטל באותו יום לא עזרו אני עדיין מחכה שיתקנו לי את המכונה.
אני לא מדבר כבר על אובדן 2 ימי עבודה,אלא על כמויות כביסה בלתי נסבלות בבית.
שרות גרוע איטי ולא איכפתי
זהירות זהירות זהירות
|
כספי |
סוג הנזק : |
טיפול מהיר יותר ומסודר יותר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|