פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה במקום נחלפת מוצר באחריות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 3, חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
הגיע אלי טכנאי של שירות קריסטל, לאחר תלונה שלי שהמבייש מקצר. הטכנאי אמר לי שהמתאם פחת הוא הסיבה וצריך להחליפו. הוא אמר לי שאת המתאם אפשר לזרוק ואין אפשרות לתקנו ומכר לי אחד חדש. זרקתי את המתאן, אך במקביל גיליתי שהוא היה באחריות. פניתי למוקד שירות הלקוחות של קריסטל, אך הם סירבו להחזיר לי את כספי. הטכנאי פשוט העדיף לקבל עמלות על מכירה ולא לתקן או להחליף את המכשיר הפגום.
כן, גם עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר הכסף פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה