מכירה במקום נחלפת מוצר באחריות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 28 דצמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הצורף 3, חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הגיע אלי טכנאי של שירות קריסטל, לאחר תלונה שלי שהמבייש מקצר. הטכנאי אמר לי שהמתאם פחת הוא הסיבה וצריך להחליפו. הוא אמר לי שאת המתאם אפשר לזרוק ואין אפשרות לתקנו ומכר לי אחד חדש. זרקתי את המתאן, אך במקביל גיליתי שהוא היה באחריות. פניתי למוקד שירות הלקוחות של קריסטל, אך הם סירבו להחזיר לי את כספי. הטכנאי פשוט העדיף לקבל עמלות על מכירה ולא לתקן או להחליף את המכשיר הפגום.
|
כן, גם עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר הכסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|