פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שבר בדלת מקרר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שבר של חלק פלסטי קטן סמוך לציר התחתון של דלת המקרר מונע סגירת של הדלת. השבר היה ספונטני במקרר מדגם 4506 בן כ - 5 שנים בשימוש סטנדרטי של אמי (פנסיונרית בבית אבות) כשתכולת המקרר דלה ואין אפשרות לעומס חריג על הדלת.
על פי קביעת הטכנאי יש להחליף את כל הדלת והעלות שנקבעה ע"י השרות היתה 940 ש"ח. טענתי היא שלא הגיוני שבשימוש רגיל דלת של מקרר נשברת ודורשת החלפה, במוצר שאמור לשרת את הלקוח שנים רבות. חלק פלסטי שנשבר ללא סיבה בדלת איננו אמור לדרוש החלפת כל הדלת ואם אכן זה המצב אזי יש ליקוי יסודי במוצר עצמו או בתכנונו. השרות היו מוכנים ל 20% הנחה. בלית ברירה הסכמנו, אך המקרה איננו הגיוני בעליל.
כספי סוג הנזק :
החלפה או תיקון הדלת ללא חיוב בעלות החלק אלא עלות העבודה בלבד (כפשרה). פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה