|
|
|
|
|
|
שירות לקוי של טכנאי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 04 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
צפון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בעיה ראשונה : רכשתי מיבש כביסה לפני פחות מחודשיים וכבר אינו מצליח ליבש את הכביסה (3 שעות יבוש לא מספיקות ) .
בעיה שניה : הזמנתי טכנאי והיה עלי המתין 4ימים לתאריך בו יוכל להגיע .
בעיה שלישית : נקבעו לי שעות הגעה . הטכנאי לא הגיע בשעות אלו . בדיעבד מסתבר שאיחר ומבחינתו אני אמורה להמשיך ולהמתין כאילו ללקוח (לי) אין התחיבויות לעבודתו שלו . כשדיבר איתי מבחינתו פתרון הבעיה שהוא יגיע ביום אחר ואני מן הסתם יפסיד שוב יום עבודה - מה בכלל הבעיה ? !
|
טיפול של החברה ולא של טכנאי קבלן מול הלקוח . הגעה מהירה ועפ"י התחשבות גם בי . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|