|
|
|
|
|
|
יחס משפיל ומזלזל של הטכנאי ומענה טלפוני |
נושא התלונה: |
אשר שירלי |
שם/כינוי: |
יום שלישי 09 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
סניף חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי לפני שנה מכונת כביסה,וביטחתי אותה.כפתור ההפעלה התקלקל התקשרתי למוקד שירות ביום שלישי 9/1/07 הם שלחו לי טכנאי ביום א 14/1/07 כאשר הטכנאי היה לו התנהגות מבישה ומגעילה לפי דעתי בן אדם כזה לא צריך לעבור עם לקוחות,הוא אמר שהחלק יהייה מוכן רק בעוד כשבוע ימים וששאלתי אותו "מה אני יכולה לעשות זה שבועיים שלא יהייה לי מכונת כביסה"הוא טען"זו בעיה שלך גברתי"היחס שלו נורא משפיל ובוטה,למחרת התקשרתי למוקד שירות שלהם וענו לי בקור רוח ושיש להם הרבה פניות של לקוחות.וביקשתי לדבר עם האחראית ופקידת השירות לא העבירה לי אותה בטענה שלא כל אחד יכול לדבר איתה....אני מאוכזבת מאוד מהשירות בקריסטל.
|
עילבון,עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיבוא טכנאי לתקן את המכונת כביסה ביום יומיים הקרובים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|