פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר אמנה דגם 681 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשו הורי המבוגרים מקרר מהסוג הנ"ל. המקרר נחשב לאחד הטובים ומן הסתם מחירו לא היה מן הזולים. לפני כשנה הוזמן טכנאי מטעמכם שגבה 250 ש"ח עבור טיפול במקרר שבעייתו היתה שלא קירר כלל!!! (האם זה אמור לקרות לאחר שנה???) לפני כשבוע התחילה שוב אותה בעיה, כאשר המקפיא עובד מצוין והמקרר שוב אינו מקרר והדברים מתקלקלים. פנינו שוב לשירות קריסטל ונאמר לאמי להעלות את הטמפ' למקסימום למשך 12 שעות וכך עשתה. לא דובים ולא יער. שום דבר לא השתנה ולכן פנינו שוב לשירות שהבטיח להגיע לטפל במקרר תמורת 220 ש"ח נוספים!!! האם זו צורת ה"אחריות ל- 5 שנים" שאתם מבטיחים ללקוחות ברכישת המקרר? הרי הבעיה היא בקירור ולא יתכן שכל פעם בנוסף לעגמת הנפש הרבה שנגרמת מעצם חוסר התפקוד של המקרר, יאלצו כל פעם הורי לשלם מחדש ועוד לאחר בסה"כ שנתיים מאז רכישת המקרר! אני דורשת מכם לבדוק את עצמכם ואת צורת ההתנהלות הלקויה ולשקול החלפת המקרר של הורי באחר, שהרי ברור מעל לכל ספק כי המקרר פגום!
מחכה לתגובתכם ושיפור השירות וכמובן להחזר כספי מלא על כל קלקול שחל במקרר כתוצאה מאי קירור. אגב, אני מפנה תלונתי זו גם לתלונות הציבור של המועצה לצרכנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה