פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מייבש כביסה - Blomberg Tkf - 1330A נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
צרפתי את המכתבים אשר נשלחו לחברת קריסטל

כולי תקווה לסיים פרק זה.

בתודה

אשר


שוב שלום

היום 24.01.07 הגיע המנהל מחברתכם ובדק את התלונות החוזרות לגבי המייבש.

לאחר בדיקה מקיפה המנהל אישר שהמכונה רועשת להחריד ולא ניתן לתקן את המכונה

בביתי, ויש לשלוח את המכונה לתיקון במעבדות החברה.

לאור הממצאים הנ"ל אבקש להחליף את המוצר לאלתר,
המכונה הינה חדשה ואינני מעוניין כלל לתקן אותה.

לטיפולכם המהיר אודה


לכבוד

שרות לקוחות קריסטל

בתאריך 01.11.06 רכשתי מייבש כביסה מדגם Blomberg Tkf - 1330A מאתר האינטרנט GETIT

בעקבות חוסר במלאי, המייבש סופק בתאריך 26.11.06 .

כעבור מס' ימים ב- 29.11.06 הגיע נציג משרות הלקוחות בכדי לפתוח את האריזה ולחבר את המייבש.

שעת ההגעה נקבעה עד השעה 15:00 אך נציג השרות הגיע בשעה 19:00.(נציג השרות לא הציג ידע מינימלי במייבש בטענה שהדגם הנ"ל הינו חדש, למרות שהמייבש הנ"ל נמכר בשוק כשנה ויותר)

המייבש נבדק חיצונית ונמצא שיש במייבש סריטות בדפנות + חריץ מברג בפלסטיק הפנימי של המייבש. (המייבש לפי דעתי שופץ ואינו חדש)

התקשרתי שוב לשרות לקוחות והטכנאי המהולל חזר שוב לאחר כמה ימים ביום שישי וראה את התלונות שהצגתי.

הטכנאי ביקש שהמנהל שלו יראה את הבעיות, ואכן שוב לאחר מס' ימים בתאריך 05.12.06 הגיע המנהל אשר בדק את התלונות שהצגתי.

המנהל ניגב את הדפנות של המייבש כמה שאפשר בחומר מיוחד, ולגבי החריץ של המברג לא ניתן פיתרון מפני שבכדי לתקן יש צורך לפרק חצי מייבש(ע"פ המנהל)

לאחר שיכנוע של המנהל שהמייבש לא נפגע ולא נגרם לו שום נזק, ובעקבות ייאוש החלטתי לוותר על התביעה לזיכוי כספי"

(לידיעתכם עד לאותו היום 05.12.06 המייבש לא הופעל ולא נעשה בו שימוש .כאמור המייבש נקנה בתאריך 01.11.06.)

בשעה טובה ומוצלחת רעייתי החלה לייבש במכונה. ובכל ייבוש רעייתי מתלוננת שהמכונה משמיעה רעשים משונים.

לאחר בדיקה שביצעתי בעקבות התלונות של רעייתי אכן המכונה מייצרת רעשים איומים ביותר.

התקשרתי לשרות הלקוחות ואכן נשלח טכנאי מטעמכם לבדוק את מהות התקלה.

הטכנאי אשר הגיע פתח את המכונה מאחור ובדק אם יש חפץ אשר גורם למכונה להשמיע את הרעשים, אך לא נמצא דבר.

הורדנו את המכונה לרצפה והפעלנו אותה אך הרעשים החזקים לא פסקו.

ייצבנו את המכונה בכדי שלא תרעד ושוב לא עזר.

לאחר כ - 40 דקות של בדיקות כשטכנאי השרות מנסה למצוא את הסיבה השונה לרעשים,בקשתי ממנו לעזוב את המכונה בכדי שלא נגרום למכונה לבעיות אחרות.

הרעשים אשר המכונה מייצרת פוגעים במכונה בצורה משמעותית, ולכן אינני מעוניין לתקן את המכונה הנ"ל ובעוד מס' חודשים לשלם על הרשלנות של חברתכם.

בבדיקה קלה באינטרנט נתגלתה לעיניי תמונה עגומה מאוד, מתברר שהמייבש הנ"ל מתחיל לחרוק לאחר חודש ימים.(באם תבקשו אוסיף את הלינק)

כאמור המכונה לא תוקנה, ולכן אבקש לקבל במיידי זיכוי כספי או לחלופין מכונה חדשה אחרת מאותו הדגם.

אבקש ליצור קשר בהקדם ויפה שעה אחת קודם

לטיפולכם המהיר אודה




עלבון,כספי סוג הנזק :
החזר כספי.....הייתי מבקש להחליפו ,אך בתנאים שנוצרו אינני מעוניין להצטרף ללקוחות "חברת קריסטל" פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - מנהלת קשר שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות מול הלקוח תגובה:
ניתן פיתרון לפניתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה