פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר פגום נושא התלונה:
פוגל יוסי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏06 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הסיבים 19 קריית מטלון פ-תיקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
07.12.06
לכ"ב
מחלקחת שרות לקוחות
לידי –זהבית

הנדון מוצר פגם!

לפני כשנתיים רכשתי מחברתכם מקרר אמנה 2 דלתות מדגם frs-24111al ,מתחילת דרכו התגלה פגם בו מסגרת הפלסטיק אשר זכוכית המדים יושבים בתוכו נסדקים ומתפוצצים,
פעם ראשונה הוחלפו לי 3 מדפים במקרר ו2 במקפיא ,פעם 2 הוחלפו 2 במקרר ,ועכשיו יש לי במקפיא 1 שבור ואחד סדוק(בדרך לשבר)ו1 שבור במקרר,
יש לציין כי כל השברים בדיוק באותו מקום
מצורף בזאת תמונות מהיום ומלפני שנה המראים את הנזק, רק לחזק את גרסתי כי המוצר פגום הטכנאי שבא לביתי להחליף את המדפים הגיע עם חליפים חדשים ושפתח הקופסאות החדשות בדיוק באותו מקום היה בחדש שבר ב3 י"ח
לאור כל האמור לעיל אבקש לדעת איך מטפלים בדבר זה שככול שהזמן עובר אקבל לבסוף מכם תשובה מה נחליף לך כל החיים מדפים (כך קיבלתי תשובה במחלקת השרות בחיפה) ,אך מצד שני המקרר הקודם שלי החזיק 18 שנה ולא נשבר בו דבר גם שלכם ויתרה מכך לא שמעתי מעולם מאיש שכך מדפים נשברים אז אבקשכם ולקחת אחריות ולפתור בעיה זו אחת ולתמיד
ושנית אבקש להחליף לי את הפגום.
.

בכבוד רב
יוסי ולאה פוגל
התמר 10
חיפה
ט"ל-048371461
סולולרי-0544295734


כספי סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור -מנהלת קשרי שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות מול הלקוח תגובה:
ניתן פתרון לפניתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה