|
|
|
|
|
|
שרות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי 12.01.2007
התקלקלה מכונת כביסה שלנו SUPER LORD של חברת קריסטל. ביום ראשון בבוקר התקשרתי לשרות קריסטל בירושלים והזמנתי את טכנאי. נעמר לי שיכולים להגיע רק ביום חמישי של אותו שבוע. טכנאי באמת הגיע ואחרי בדיקה קצרה אמר שהלך מנוע ואין לו חלק הזה ברכב וצריך להזמין ממחסן. הכיתי כמה ימים והתקשרתי שוב לקריסטל.ענתה לי פקידה ובטון אדיש אמרה לי שחלק הדרוש עוד לא הגיע ואין לה מושג מתי זה יגיע. עברו אוד כמה ימים והתקשרתי שוב ושוב ולא קיבלתי שום תשובה חדשה. צריך לציין שעברו כבר שבועיים וחצי ואף אחד בשרות קריסטל לא מוכן לענות לי כמה זמן זה צריך לוקחת עוד. ביקשתי גם לדבר עם מנהל וכל פעם ענו לי שהוא כבר יצאה. מכונה רק בת 3 שנים ויש לנו אחריות של קריסטל שקנינו.
|
עוגמת נפש כספי |
סוג הנזק : |
לתקן סוף סוף את המכונה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
זהבית דרור - מנהלת קשר |
שם ותפקיד: |
נוצרו ההבנות מול הלקוח |
תגובה: |
ניתן פתרון לפניתו |
פתרון: |
|
|
|