פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכונת כביסה קריסטל דגם BR1000 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פייר קניג 39, תלפיות ירושלים כתובת:
סניף ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים וחצי רכשתי מכונת כביסה מתוצרת קריסטל דגם BR1000
בתאריך 11.2.07 צלצלתי להזמנת שרות למכונת הכביסה לאחר שזו הרעישה בצורה יוצאת דופן בזמן הסחיטה. נקבע כי בתאריך 13.2.07 יגיע טכנאי שרות לבדיקת התלונה. לאחר שהטכנאי בדק את מכונת הכביסה נאמר לי על ידו כי יש צורך בהחלפת המיסבים וכי שרות קריסטל יהיו עימי בקשר לקביעת מועד חדש להגעת טכנאי להחלפת המיסבים. הגעת הטכנאי נקבע ל 18.2.07 וכי עלי לשלם 60 ש"ח עבור המיסבים (למה????). טכנאי אכן הגיע, אך כשהוא בדק את מכונת הכביסה, הוא טען כי הטכנאי שהיה קודם שגה באבחנתו וכי הבעיה הינה במצוף שבור וכי יש להחליף את כל התוף מכיוון שהברגים שמחברים את המצוף נשברו גם הם. הוא אמר שיזמין את החלק ולכשזה יגיע יקבע שוב יום חדש להגעת טכנאי לטיפול בתקלה. מאז ועד עצם כתיבת שורות אלו, עבר כבר חודש ימים, החלק טרם הגיע וכל פניותי הטלפוניות שנענות לסרוגין, נתקלות בתשובות לא ענייניות ולא ברורות. היום ידוע לי כי חברת שרות קריסטל נרכשה על ידי חברת אמפא והיא זו שמספקת היום את שרות הטיפולים ללקוחות קריסטל. לטענת הטלפניות עמן שוחחתי הבלאגן גדול וכי יש בלגן בהעברת המחסנים.
הכיצד יתכן שמעל חודש ימים אני מחכה לתיקון תקלה במכונת כביסה שנרכשה אך לפני כשנתיים!!!
(בצערי, פניתי גם למועצה לצרכנות ולאמון הציבור, אך הם כנראה "עסוקים" מידי בפניות רציניות יותר וטרם מצאו לנכון להענות לפניותי
זלזול ו...אני בלי מכונת כביסה כבר חודש וחצי!!!! סוג הנזק :
טיפול מיידי בתיקון התקלה ופיצוי הולם בגין הסחבת ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - מנהלת קשר שם ותפקיד:
לקוחה פוצתה בגין פניתה תגובה:
ניתן פתרון לשביעות רצון הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה