פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות והתקנה קטסטרופליים של מוצרי חשמל חדשים נושא התלונה:
רגב אייל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏22 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שירות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר רכשתי מחברת קריסטל בסניף חיפה מקרר אמנה מדיח בלומברג תנור וכיריים.
האספקה נקבעה לתחילת מרץ (בגמר שיפוץ דירתי).
כהחלו להגיע המוצרים הבנתי כמה השרות של קריסטל שערורייתי.
אספקת המדיח נקבעה לתאריך ה11.3 .(כשאני מתאם את הנגר למדידת הדלת למדיח האינטגרלי)
באותו יום התקשר המוביל וטען טענה הזויה שאינו יכול להגיע מכיון "שהתקלקל לו הרכב והוא יגיע רק מחר" (לתומי חשבתי שאני משלם הובלה לחברת הובלה שיודעת להתמודד עם מצבים כאלו)
ביום למחרת כמובן שהמדיח לא הגיעת אבל לעומת זאת הגיעו 5!! טכנאים שונים של קריסטל, שניים לחיבור המקרר שניים למדיח(שלא הגיע) ואחד לכיריים.
המדיח הגיע בשעה טובה ביום שלישי, וכמובן שהשירות שהזמנתי לחיבור המדיח לא הגיע.
ביום שלמחרת הגיע טכנאי לחיבור המדיח. מכיוון שהייתי חייב להמצא בעבודה באותו יום, קיבלה את פניו של הטכנאי חמותי. (משום מה הגיע עוד פעם טכנאי לחיבור הכיריים המחוברות)
הטכנאי חיבר את המדיח וגילה כי הצינור שמחזיר מיים נוזל, ולתדהמתי הוא טען שהוא לא יכול לתקן את התקלה וצריך להזמין טכנאי אחר.
הזמנתי טכנאי מהשירות ונאמר לי שיגיע ביום חמישי בשעות הבוקר.
ביום חמישי (15.3) הודעתי בעבודה כי אני אאחר והמתנתי בסבלנות להגעת הטכנאי.
בסביבות השעה 10:30 התקשרה נציגת שרות (אינני נוקב בשמות מכיון שאני סבור שלא הנציגות אשמות אלא הכשל הוא מערכתי) והודיעה לי שלצערה הטכנאי לא יוכל להגיע היום וכי הוא יגיע רק מחר (שישי) עד שעה 12 בצהריים.
באמצע היום קיבלתי טלפון מטכנאי של קריסטל שטען שהוא בא לחבר את המדיח!!!, והודעתי לו שאינני יכול להגיע מכיוון שנאמר לי שהוא יגיע רק מחר.
ביום שישי(16.3) ביטלתי את כל התוכניות שלי ואף התקשרתי ב9:00 בבוקר לוודא כי הטכנאי יגיע ונאמר לי שאין בעיה וכי הוא יגיע עד 12.
כמובן שלא הגיע טכנאי גם ביום שישי.
ביום ראשון התקשרה נציגת שרות של קריסטל והתחננה , לאחר שהודעתי לה שאני לא יכול להעדר מהעבודה כל יום בגלל קריסטל וכי אני דורש שירות בשעות הערב, כי אסכים לשירות בשעות הבוקר כי אחרת "יהיה לה טכנאי רק בעוד שבועיים" (!!!).
למחרת בשעה טובה חובר המדיח לאחר שבוע של תלאות.
אבל הסיפור עם קריסטל לא הסתיים, היום התגלה לי לתדהמתי כי המקרר הותקן רק עם רגלית יצוב אחת במקום שתיים (מה שגורם למקרר לטייל ברחבי הבית), וכי לא איזנו את המקרר (חוסר איזון גורם לקיצור חייו של המקרר ולצריכת חשמל גבוהה וזאת לפי ההוראות המצורפות על ידי קריסטל).
מיותר לציין ששילמתי בעד ההובלה וההרכבה של המקרר 380 ש"ח.
פניתי עם הסיפור המדיח למלקת שירות הלקוחות של קריסטל, ולא ממש הרגשתי כי התלונה מזיזה שם למישהו, לא הוצע לי פיצוי ואפילו לא התנצלות.
אני מוצרי חשמל מקריסטל לא אקנה יותר!!!
פיצוי והתנצלות פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה