פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוץ במיקרו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה +- רכשתי מיקרוגל מדגם wp900ap23 המיקרו שימש אותי נאמנה כמו שאר המוצרים שרכשתי בקריסטל
בערך לפני חודשיים רכשתי בחנות שילב בקבוק של חברת pur שניתן לעקר אותו במיקרו לאחר מס' פעמים
באחד ההפעלות נשמע פיצוץ עז מהמיקרו דלת המיקרו נפרצה צלחת המיקרו פשוט עפה מחוץ למיקרו
ועברה סנטימטרים ספורים מעל הראש של הילדה שלי כבת שנתיים בנוסף נוצר עיוות בפנים המיקרו
פניתי לחברת שילב ובתחילה הם לא ענו וזילזלו בי אך לאחר שיצרתי קשר עם התוכנית " יהיה בסדר " בגלי צהל הם נאותו לחזור אלי ולטפל בי כמו שצריך. לאחר בדיקה שהם ביצעו לבקבוק ששלחתי אליהם לא נמצאה בעיה ביצור הבקבוק למרות זאת החליטו בחברת שילב לפצות אותי בגין הבקבוקים שנהרסו ובגין עוגמת הנפש שנגרמה לי
מיותר לציין כי את האשמה לפיצוץ הם מפילים על המיקרו כמו שאמר לי הסמנכ"ל " ייתכן שהמיקרו גרם לנזק ולכן אין אנו לוקחים אחריות ישירה על הנזק שנגם למיקרו"
בתאריך 13.3.07 רכשתי שוב 2 מיקרוגלים מאותו סוג בבונדד בחולון אחד לי ואחד לחמתי
כי בתור אחד שמכר מוצרים של קריסטל ברשת בסט ביי ומשתמש במוצרים שלהם שנים ומכיר את איכותיות השרות שלהם אני נשאר נאמן
יחד עם זאת סבורני כי בתור לקוח נאמן מגיע לי פיצוי כלשהו בגין הנזק שגרם שבגללו נאלצתי לרכוש מיקרו חדש והאם הגיוני שדלת המיקור תיפרץ וצלחת המיקרו תעופף החוצה

אודה לתשובתכם
המהירה טל
052-4453337,050-4001426

את הנוסח הזה +- שלחתי בתאריך 14.3.07 לשירות לקוחות קריסטל לצערי למעט תגובה לקונית שהמייל הגיע אף אחד לא טורח לחזור אלי
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי בגין הזנק שנגרם למיקרו ובזבוז הזמן שלי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה