פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיח בלומברג חדש - תקלות רבות ומרובות נושא התלונה:
וסרמן גיל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-8/4/2005 רכשתי מדיח כלים חדש ויקר תוצרת בלומברג מדגם GS 6830 x, בעל שירות בחברת קריסטל.
במהלך פרק הזמן הקצר שחלף למן הרכישה ביקרו בביתי טכנאים של חברת קריסטל מספר רב של פעמים.
כל פעם לאחר תקלה נוספת קטנה כגדולה, כל פעם לאחר שריון חצי יום עבודה, בהמתנה של כשבוע מביקור לביקור, לעתיםן מספר שבועות.
כמעט כל פעם לוותה בביקור נוסף של טכנאי זמן לא רב לאחר מכן.
התקלה האחרונה מחייבת החלפת המנוע ! מעבר לכך, התקלות השונות גרמו לחלודה בתחתית המדיח !
כל אלה לא מונעים מחברת קריסטל להמשיך ולטעון שהמדיח תקין וכל שנדרש זה לתקן את התקלה הספציפית (נכון לאותו רגע).
להלן פירוט הארועים:
א. הזמנת טכנאי עקב מתג שהתפרק.
ב. הזמנת טכנאי עקב צריכת מלח מוגזמת. הטכנאי מגיע ללא החלק המתאים.
ג. טכנאי מגיע פעם נוספת ומחליף את מכסה מיכל המלח.
ד. הזמנת טכנאי עקב צריכת מלח מוגזמת.
ה. הטכנאי מגיע עם מיכל מלח חדש.
ו. הזמנת טכנאי עקב עבודה לא סדירה והתקעות של המדיח.
ז. הטכנאי מגיע ומטפל בתקלה.
ח. הזמנת טכנאי עקב נזילות מים.
ט. הטכנאי מגיע ומדווח כי במנוע יש נזילות מים ונדרש להחליף את המנוע.
י. ישנם סימנים של חלודה על הרצפה המגיעים מהמדיח.
יא. .......

פנייתי לחברת קריסטל לההחליף את המדיח ולמנוע מאתנו עוגמת נפש נוספת עבור מדיח חדש ויקר מדגם GS 6830 x, איבוד ימי עבודה, ומדיח אשר חלודה אחזה בו – נענו ריקם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המדיח פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
תודה על פניתו של מר וסרמן גיל תגובה:
הלקוח הופנה לגורם המקצועי המתאים בחברתינו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה