פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה בתעודת אחריות וחוסר מקצועיות מביש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מקרר אמנה בין שנתיים ,לפי מס' ימים הוא הפסיק לקרר
בתעודת האחריות כתוב שישנה אחריות של 5 שנים על מערכת הקרור
טכנאי החברה שבדק את המקרר קבע שהבעייה אינה במערכת הקרור אלה במנוע שמפזר את הקור ( שנשרף ) לשאר חלקי המקרר מה שהתברר לאחר בדיקה מעמיקה וקפדנית עם מיקרוסקופ אטומי שהנ"ל אינו שייך למערכת הקרור , לאחר בדיקה נוספת הטכנאי בישר לנו שגם הכרטיס האלקרוני הלך לעולמו ושתקון הנזק יעלה כ 1500 ש"ח !!!! סירבנו להצעת ההתרמה הנדיבה של חברת קריסטל אך התבקשנו לשלם 200 ש"ח עבור ביקור טכנאי .
את התיקון בסופו של דבר עשינו בחברת פל המבטחת את מוצרינו בעבור 165 ש"ח !!! ומה שהתברר כחוסר מקצועיות משווע של קריסטל - את הכרטיס לא היה צריך להחליף !!! ( הצריך החלפת קבל בעלות של מס' שקלים ) .
אנחנו מתלוננים על הטעיית הצרכנים בכתוב בתעודות הביטוח , יכולנו לפנות ישירות לחברת פל ועל כן אנחנו דורשים את כספינו בחזרה , ואנחנו מתלוננים על חוסר המקצועיות המשווע שאפיין את קריסטל ש"ניסו" לדחוף לנו חלק מיותר בעלות של אלפי שקלים . אגב חברת קריסטל לא חסכה "במחמאות" מטכנאי חברת פל והזהירה אותנו מטיפול רשלני וחוסר מקצועי שלהם , כמו כן הזהירו אותנו שאם יגעו טכנאי חברת פל במקרר אז לא תהיה כל אחריות אחריות למקרר כולל למערכת הקרור ( הסודית בהחלט ) .
קריסטל - יצאתם רשעים !
באם לא אקבל תגובה שתשביע את רצוני אלך עם דברים אלה לתקשורת .



כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי , והתנצלות פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה