הטעייה בתעודת אחריות וחוסר מקצועיות מביש |
נושא התלונה: |
יום חמישי 26 אפריל 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מקרר אמנה בין שנתיים ,לפי מס' ימים הוא הפסיק לקרר
בתעודת האחריות כתוב שישנה אחריות של 5 שנים על מערכת הקרור
טכנאי החברה שבדק את המקרר קבע שהבעייה אינה במערכת הקרור אלה במנוע שמפזר את הקור ( שנשרף ) לשאר חלקי המקרר מה שהתברר לאחר בדיקה מעמיקה וקפדנית עם מיקרוסקופ אטומי שהנ"ל אינו שייך למערכת הקרור , לאחר בדיקה נוספת הטכנאי בישר לנו שגם הכרטיס האלקרוני הלך לעולמו ושתקון הנזק יעלה כ 1500 ש"ח !!!! סירבנו להצעת ההתרמה הנדיבה של חברת קריסטל אך התבקשנו לשלם 200 ש"ח עבור ביקור טכנאי .
את התיקון בסופו של דבר עשינו בחברת פל המבטחת את מוצרינו בעבור 165 ש"ח !!! ומה שהתברר כחוסר מקצועיות משווע של קריסטל - את הכרטיס לא היה צריך להחליף !!! ( הצריך החלפת קבל בעלות של מס' שקלים ) .
אנחנו מתלוננים על הטעיית הצרכנים בכתוב בתעודות הביטוח , יכולנו לפנות ישירות לחברת פל ועל כן אנחנו דורשים את כספינו בחזרה , ואנחנו מתלוננים על חוסר המקצועיות המשווע שאפיין את קריסטל ש"ניסו" לדחוף לנו חלק מיותר בעלות של אלפי שקלים . אגב חברת קריסטל לא חסכה "במחמאות" מטכנאי חברת פל והזהירה אותנו מטיפול רשלני וחוסר מקצועי שלהם , כמו כן הזהירו אותנו שאם יגעו טכנאי חברת פל במקרר אז לא תהיה כל אחריות אחריות למקרר כולל למערכת הקרור ( הסודית בהחלט ) .
קריסטל - יצאתם רשעים !
באם לא אקבל תגובה שתשביע את רצוני אלך עם דברים אלה לתקשורת .
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי , והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|