פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מייבש כביסה דגם בלומברג - 6 תקלות בשנה ראשונה נושא התלונה:
פלד טוביה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏18 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתניה, איזור תעשיי פולג כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
להלן העובדות:

1. בתאריך 18.4.2006 רכשנו מייבש בלומברג תוצרת גרמנייה TK5250 .

2. עד לתאריך 22.2.2007 קרו במכשיר 6 תקלות שונות ומשונות שחייבו אותנו לטפל מול מרכז השירות (שדאגו לתקנם באופן סביר).

3. בתאריך 25.2.2007 שלחנו מכתב להנהלת החברה בו ביקשנו החלפת המכשיר. הם חזרו טלפונית וכמובן סרבו לדרישתנו.

4. בתאריך 8.3.2007 שלחנו מכתב נוסף בו הבענו הסכמנו גם להארכת האחריות על המכשיר ב-5 שנים במקום החלפתו ודרשנו גם מענה בכתב.

5. בתאריך 9.3.2007 התקבלה תשובת החברה בו היא טוענת שהחברה פעלה בדרך המקובלת והמוצר ברשותנו תקין. אין התייחסות לטענה העיקרית לכמות הבלתי סבירה של התקלות במכשיר.

כל 3 המכתבים אצלי ואם היה ניתן הייתי מצרף אותם.
שלחתי מכתב זה ב28.3.07 גם לכתובת של מר רייכר מעיתון מעריב ועדיין לא קיבלתי תגובה.
הפסד שעות עבודה סוג הנזק :
החלפת המכשיר או לחילופין הארכת תקופת אחריות ל-3 שנים לפחות פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה