פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה שלנציגת קישרי לקוחות טעות חמורה ביסודה נושא התלונה:
שדר קובי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כאשר פניתי לשרות הלקוחות נאמר לי כי אני צריך לשלם ל5 שנים הרבה כסף כדי להיצטרף לתוכנית האחריות המורחבת .
ממש שיטה יפה ,לא לוקחים אחריות על תקלות שעינינם למעשה פגם ביצור
ופותרים את הבעיה בזה שתיצטרף לאחריות רחבה בעלות גבוהה
למעשה זה ידיעה ברורה לפגם .להזכיר שמנוע ( מדחס) ניגמר לאחר 11/חודשים בלבד בזמן שמנוע כזה אורך חיים של לפחות בין10ל- 15 שנים בממוצע בכל העולם.
מכיוון שהחברה שמשווקת אינה מעונית אפילו לקחת את ההגה לידים להגיד ולהודות שלמעשה נעשה פו מחדל של מוצר אם פגם ביצור ויש משורת הדין וההגינות ללקוח לזכותו מול החברה המיצרת בחו"ל
לשלוח את המוצר חזרה לחו"ל
אך בשביל מה עם אפשר להבליג
זה לא שירות טוב וכמובן לא אמין
אבקש בזאת להחליף את המקרר או לזכות בכסף
ולא לימשוך זמן לאורך תקופה שהיבצר מצב של היתישנות
יש לבצע הסדר מתאים והוגן ללא תשלום מצד הלקוח
כספי סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה