פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה " קריסטל " נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-6 חורשים רכשנו מכונת כביסה מתוצרת " קריסטל " .הטכנאי שחיבר את המכונה היצליח למכור לנו גם :"משביח איכות המיים " . להצערנו במקום לקבל כביסה נקיה וריחנית קבלנו כביסה לא נקיה ומסריחה מזיע שלא נשתפה. לאחר שעקבתי אחרי תהליך הכביסה , לדעתי שהמכונה אינה שואבת מספיק מים ולכן הכביסה אומנם לחה אבל אינה מכובסת במים מספיקים.
הודעתי מיד לשירות " קריסטל " ומייד שלחו טכנאי .לאחר שמילא את המכונה מים החליט שהמכונה שואבת מספיק מים והלך. הוא כנרא לא לקח בחשבון שהבגדים סופגים את המים והכביסה מתבצעת נאשר הבגדים לחים בלבד ואינם טובלים במים. לאחר זמן מה כאשר המצב לא השתנה התלוננתי שוב . שוב הגיע טכנאי ושוב קיבלתי אותה תשובה. התברר לי שכאשר אני מוסיף נ-6 ליטר מים הכביסה יוצאת די נקיה.ברור שאינני צריך לעמוד ליד המכונה ולהיסיף כל פעם מים. לאחר תלונהע נוספת נשלח אלינו טכנאי בכיר. מסקנתו היתה זהה. :כמות המים שנשאת היא לפי התקן .
בכל פעם שהתקשרתי לשירות "קריסטל" ובקשתי לדבר עם מנהלת השירות נאמר שהיא עסוקה, ושאני אמור לקבל מכתב תשובה לתלונותי.
סביר להניח שהחברה תצדיק את עצמה ותיטען שהמכונה תקינה .
היום 08.11.2005 שוחכתי עם נציגת שירות(דנה ) שהבטיחה תשובה .עד לשעה הזות 22.39 עדיין לא קיבלתי שום תשובה.
הסברתי לה שאני רכשתי את מכונת הכביסה כדי לכבל כביסה נקייה ולא להתעסק עם תלונות והסברים ומכתבים שאינם פותרים לי את הבעיה.
בקשתי היתה :או שיסדרו את המכונה , אושיחליפו אותה
לצערי אינני מצליח להגיע למישהו מוסמך או בעל תפקיד כדי שיפטור לי את הבעיה.
אני מקווה שלכם ישחק המזל ותצליחו להגיע למישהו מהמנהלים או בעלי תפקידים בשירות "קריסטל "
תודה משה הרשקוביץ
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכונה במכונה שמבצעת את "תפקידה " מוציאה כבי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם בנושא תלונתו של מר הרשקוביץ משה להלן תגובתנו:
1.מכונות הכביסה של קריסטל – פתח חזית ועליון כאחד, הינן ספינות הדגל של החברה, שיא הקדמה הטכנולוגית והנדסת האנוש האירופאיות אשר עוברות בדיקות איכות קפדניות במפעלי היצרן וזוכות כבר שנים רבות בפרסום על איכות וחסכון ברחבי אירופה ובארץ.
2.מר הרשקוביץ רכש את אחד הדגמים המובילים במכונות הכביסה שלנו, חרף תלונותיו – בדיקות קפדניות חוזרות ונשנות של המוצר לא העלו כל בעיה.



תגובה:
לאחר משא ומתן עם הלקוח חברתנו ליבנה את הנושא עם הלקוח והגענו לפשרה לשביעות רצון הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה