פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ב"שירות לקוחות" כזה קיקיוני עוד לא ניתקלתי! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.12.06 רכשתי מכונת כביסה של קריסטל מדגם AR-525 כאשר ב-21.12 הגיע טכנאי של קריסטל והנחה אותי לגבי השימוש במכונה.
פחות משישה חודשים אחרי התחילה המכונה לקצר בכל פעם שהיא הופעלה. ב-7.6 הגיע לביתי טכנאי שאמר כי יש להחליף את שרוול הגומי של המכונה בעלות של כ-250 ש"ח אולם מכיוון שכרגע אין את השרוול במלאי הוא יבקש מנציג שרות של קריסטל ליצור עימי קשר ולתאם עימי מועד חדש להתקנה .עוד הוסיף ואמר כי המוצר אינו במסגרת האחריות ולכן עלי לשלם עבורו למרות שלא פגה האחריות על המכונה.עוד באותו יום יצרתי אני קשר עם נציגה ראשונה במספר (לאורך הדרך אדבר עם עוד הרבה נציגים) בשם רחלי והבאתי את פליאתי על העובדה ששרוול גומי שאינו בן חצי שנה כבר פגום ולכן אני מבקשת לשוחח עם אחראי. לצערי כאן רק התחילו הצרות שלי עם מחלקת "שירות הלקוחות" של חברת קריסטל. מהר מאוד הבנתי שבעיית התשלום היא מינורית לעומת כל מה שאני הולכת לעבור עימם. רחלי טענה כי כרגע אין את הגומי במלאי אולם היא תברר מתי הגומי המבוקש אמור להגיע והיא תתקשר לתאם ביקור טכנאי נוסף.
חיכיתי, חיכיתי לטלפון של מנהל שרות הלקוחות אבל לא הוא או רחלי התקשרו לעדכן אותי מה קורה. ב19.6 הרמתי שוב טלפון לשירות ודיברתי עם נתן שתיאם לי מועד חדש להגעת טכנאי לביתי. הטכנאי הגיע למחרת אולם לא עם השרוול המתאים ושוב אמר לי כי אין באפשרותו להתקין את החלק היות והחלק שמתאים למכונה אינו נמצא במלאי.שוב התקשרתי לנציגת שרות והפעם דיברתי עם דנה שלא יכלה לתת לי תשובה איך יכול להיות שחיכיתי 12 יום עבור דגם מסויים והטכנאי שהגיע הביא עימו דגם אחר.כמו כן רציתי לדעת מתי כן צפוי להגיע החלק המדובר. שוב ביקשתי לדבר עם אחראי ושוב הבטיחו לי כי הוא יצור עימי קשר.לאחר ששוב לא קיבלתי מענה ועדכון מדנה מתי צפוי לההגיע החלק, הרמתי ב-21.6 שוב טלפון ל"שירות הלקוחות" והפעם דיברתי עם אורטל. גם אורטל אמרה שתבדוק את העניין ותחזור אלי גג עד למחרת., לשאלתי איך זה שמזה שבועיים אני מבקשת לשוחח עם נציג שירות בכיר יותר ועדיין לא יצרו עימי קשר היא טענה כי "לוקח להם זמן לתפוס את האחראי ואם אין לו משהו חדש לומר לי , אין לו מה ליצור עימי קשר". בנוסף ביקשתי מאורטל לעדכן במערכת כי היות ואין באפשרותם לומר לי מתי צפוי להגיע החלק החסר, אני מבקשת מכונה חלופית.כפי שנהוג ב"שירות הלקוחות" של קריסטל , גם הפעם אורטל לא יצרה עימי קשר ורק לאחר שאני פניתי אליה שוב ב-24.6 היא עדכנה אותי כי עדיין לא ידוע מתי צפוי להגיע החלק החסר ומבדיקה שערכה עם האחראי אין אפשרות לספק לי מכונה חלופית.
שיא השערוריה היתה כאשר ה"אחראי על שרות הלקוחות" - בחור בשם שי יצר עימי קשר לאחר שלושה שבועות בלבד שבהם אני מבקשת לשוחח עימו.כנראה שבקריסטל חושבים ששלושה שבועות זהו פרק זמן סביר לחזור ללקוחות שלהם.
אם חשבתי שלשי יהיה מה לחדש או להתנצל על עוגמת הנפש שעברתי טעיתי ובגדול!!!!הדבר היחידי שהיה לו לומר לי שאני צריכה לשלם להם עבור 2 ביקורים של טכנאי...! (כאשר בפעם הראשונה לטכנאי לא היה את הדגם הנכון וגם לא בפעם השניה)
גם משי ביקשתי לדעת מתי הם צופים שיקבלו את הדגם המיוחל ושוב ענה לי בלקוניות כמו כל אלו שלפניו שהוא לא יכול לדעת כרגע וכי יהיה עליו לחזור אלי...
נכון ל-2.7 שי עדיין לא חזר אלי .שוב שוחחתי היום עם נציגה בשם שרית שענתה לי כרגיל שהיא תברר מה קורה ותחזור אלי..
בכל התקופה המדוברת המכונה שלי מושבתת, קריסטל לא יודעים מתי יהיה באפשרותם לתקנה, הם לא מוכנים לספק לי מכונה חלופית ואני עדיין ממשיכה לשלם להם את התשלומים עבור המכונה.
אין לי מילים לתדהמה ולזילזול שקיבלתי מכל אחד ואחת מנציגי שירות הלקוחות של קריסטל.הם מזלזלים, לא מהימנים, מדברים בחוצפה ו..אינם מוכנים להזדהות בשמם המלא מעבר לשמם הפרטי.
הנזקים שספגתי הם כדלהלן:
1. הפסדי שעות עבודה בהמתנה לשני ביקורי טכנאי.
2. הפסד שעות עבודה בתקשורת מול שישה נציגי לקוחות לאורך תקופה של 3 שבועות
3. הפסד כספי היות ומזה שלושה שבועות שאני נאלצת להוציא את כביסתי לגורם חיצוני.

הינני מצפה מחברת קריסטל כי ידאגו לתיקון מכונתי בדחיפות וכי אקבל התייחסות ראויה לכל פניותיי.

בברכה,

אסתר בורנשטיין



עוגמת נפש, עלבון ו סוג הנזק :
1. התנצלות מגורם בכיר ומוסמך. 2. קבלת מכונת כביסה חלופית עד להתקנת החלק שכרגע אינו קיים במלאי. 3. פצוי כספי בשווי ערך החלק שעליו אני אמורה לשלם . פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה