פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה חדשה עם תקלה חוזרת בטיימר. שנת האחריות עומדת לפוג. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אימי רכשה לפני כשנה מכונת כביסה מדגם קריסטל - קלאסיק BM7001N בתאריך 10-07-2006.
כבר בימים הראשונים השימוש היה בעייתי - הטיימר לא פעל כראוי, ואימי עמדה שעות ארוכות ליד המכונה בכדי לעקוב אחר הפעולה ולקדם את הטיימר ידנית ...
היא דיברה פעמים מספר עם שרות הלקוחות אשר ניסו לתת מענה לבעייה ( "תסובבי עוד קצת את הכפתור עד לקליק" ... "תנסי שוב וכולי" .... "תזיזי שן אחת את הכפתור"

לאחר מספר חודשים כנראה לאחר שפקעה סבלנותה של אימי היא בקשה שישלחו טכנאי. הטכנאי הגיע (07-11-2006) , החליף טיימר - ואמר שהבעייה מוכרת לו והוא מחליף טיימרים רבים כחלק מעבודתו. "יש אנשים שהחלפתי להם טיימרים 6 פעמים ... "

שוב חלפו מספר ימים ואימי, שוב נעמדת לעקוב אחרי פעולת המכונה. לעיתים שעות ארוכות. פעולות שצריכות להתבצע שעתיים אורכות יותר משלוש .... ויש צורך לקדם את הטיימר ידנית ! צריך לעבוד שעתיים וחצי בהרתחה, הטיימר לא זז שעות ארוכות והמכונה מתחממת. אימי מכבה ומזיזה את הכפתור ידנית ... והכביסה לא מתנקה כמו שצריך. במים קרים קיימת אותה בעיה, הטיימר עומד על אותה נקודה זמן רב מדי והפעולה לא מתקדמת.

אימי אישה מבוגרת (כבת שבעים), וחשבה שאולי היא אינה יודעת לתפעל את המכונה כראוי. ( מכונה כביסה קודמת של קריסטל היא הצליחה לתפעל במשך עשרות שנים ללא שום בעיות מיוחדות, ולכן רצתה לקנות מכונה של קריסטל בלבד.

שוב טלפונים לשירות לקוחות אשר מציעים להזיז עוד קצת את הכפתור ושוב טכנאי שמגיע ומחליף טיימר 28-05-2007.

לאחר החלפת הטיימר בפעם השניה המכונה עדיין לא פעלה כראוי, ובעצם כנראה שמעולם לא, רק סבלנותה הבלתי נדלית של אימי מתחילה לפוג

טכנאי צריך להגיע בפעם השלישית מחר 04-07-2007 והתסריט כבר ברור מראש, הוא יחליף, זה לא ממש יעזור (הוא הרי לא ממתין שעתיים כדי לבדוק שהטיימר מתקדם או לא) ... , אימי תעקוב אחר פעולת המכונה מספר ימים, תדבר שוב עם שירות הלקוחות .... ו.... בעוד שבוע האחריות פגה !

שוחחתי עם שירות הלקוחות היום 03-07-07 והפתרון שמציעים (פרט לטכנאי שיחליף טיימר מחר) הוא - הוצאה כספית נוספת מצדנו בכדי לבטח את המכונה ??!
איננו רוצים לבטח את המכונה ... אנחנו יודעים שהיא לא תקינה.
מדוע אינם מציעים לתת לנו אחריות לשנה נוספת לפחות לטיפול בטיימר עד אשר תטופל הבעייה ? הרי ברור שיש כאן בעייה כרונית.

אנו דורשים החלפת המכונה במכונה חדשה ותקינה עם אחריות לשנה נוספת, וכמו כן פיצוי בגין עוגמת נפש ובזבוז זמן.

בתודה מראש,
לילך
כספי סוג הנזק :
החלפת המכונה בחדשה ללא תקלות. ופיצוי בגין עוגמת נפש ובזבוז זמן. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה