פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע - זלזול בצרכן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.5.2007 רכשתי מקרר אמקור מדגם CR1000 בצבע אדום ( הסדרה החדשה ).
שבוע לאחר מכן ב7.06.07 הגיע המקרר לביתי כאשר הפאנל התחתון אינו תואם למקרר .
טילפנתי לשירות אמפא וביקשתי שישלחו לי טכנאי עם פאנל מתאים .
במקביל נתקלתי בתופעה של רעש שבירה בזמן סגירת דלת המקפיא .
עברו כיומיים ונוספו שתי תופעות חריגות , האחת - המקרר החל להרעיש בצורה יוצאת דופן ,
והשנייה - המקרר החל להתנפח והוסיף לרוחבו ( שהיה בזמן הרכישה 77 ס"מ ) 3 ס"מ נוספים .
טילפנתי לחברת אמפא לעדכן אותם ע"מ שיעדכנו את הטכנאי .
לאחר מס' ימים הגיע אליי הטכנאי ללא פאנל מתאים , פתח את דלת המקפיא וקבע ש"חסרה שייבה ושגם אותה אין לו" . לגבי הרעש , הוא אמר כי זהו רעש "נורמלי" לאמקור , והתופעה של התנפחות המקרר חדשה לו ו"שדבר כזה הוא לא ראה מעולם" .
מכיוון שהוא הגיע ללא ציוד , הוא תיאם ביקור נוסף .
שבוע לאחר מכן הגיע טכנאי אחר , שוב ללא פאנל מתאים עם קביעות חדשות :
לגבי הדלת - לא חסרה שייבה , ועם הזמן המנגנון ישחק והיא תפסיק להרעיש .
לגבי הפאנל - במקום פאנל מתאים עלינו לרכוש מנגנון לפתיחת הדלת ברגל , בעלות של 250 ש"ח .
לגבי הרעש - זהו רעש נורמלי לאמקור.
ובעניין ניפוח המקרר - זוהי תופעה חריגה שאין לו הסבר אליה .
לאחר דין ודברים ביננו , הוא הואיל בטובו לתת המלצה להחלפת המקרר .
ההמלצה הגיעה לקריסטל - ומהנדס החברה בשם אלי פ. טילפן אליי להסביר לי שבגלל הטכנולוגיה המעולה שבה הם משתמשים ( משהו עם גז ) - המקררים נוטים להתנפח עד אחוז מרוחבם .
כשאמרתי לו כי רכשתי מקרר ברוחב 77 ס"מ מהסיבה שמוקצה לי במטבח 80 ס"מ למקרר , וכי 3 ס"מ הם כ 4 אחוז מרוחבו ולא אחוז אחד , הוא "עודד" אותי כי אצלו בבית בקריית מוצקין הוא נאלץ לשבור פאנלים מכיוון שהמקרר התנפח.
לאחר דין ודברים עם אדם בשם שי ( שנאמר לי כי הוא מנהל המפעל בעפולה ) אושרה לי סוף סוף ההחלפה .
לאחר מספר ימים הגיעו לביתי מובילים מטעם קריסטל עם מקרר חדש .
הם היו "מאוד נחמדים" , דרשו קולה קרה , משהו לאכול וכמובן טיפ ,
במקביל הם הורידו את הקרטונים מהמקרר בכניסה לביתי ודחפו את המקרר פנימה בברוטליות .
שתי הדלתות של המקרר נישרטו .
מיד טילפנתי לשי , וביקשתי החלפת דלתות . הוא ביקש שאתאם זאת מול השירות , וכך היה .
נקבע לי תאריך 8.7.2007 , ביקשתי מהם שיוודאו כי הטכנאי לא יגיע בידיים ריקות , כי לי זה כבר היום הרביעי בו אני מפסיד עבודה , ומחכה לטכנאי .
בתאריך המיוחל ב 08:30 בבוקר , טילפן אליי הטכנאי ואמר כי אין ברשותו דלתות , ולכן הוא לא יגיע . ושוב לתאם מול השירות .
טילפנתי לשירות ,דיווחתי להם כי נוספה בעיה , נזילות מים בתוך המקרר ,ודרשתי לשים קץ לסבל הזה .
בנוסף המקרר החדש מרעיש בצורה חריגה וגם הוא מתנפח - אך עם זה כבר השלמתי .
נקבע לי שירות ליום חמישי 12.07.07 . בשעה 12:30 ביום המיוחל טילפן אליי הטכנאי לוודא כי אני בבית , ולשאלתי האם הביא עימו דלתות חדשות , אמר שלא .
כאן כבר נשברתי - ביקשתי ממנו שלא יגיע וטילפנתי לשירות אמפא לדרוש את כספי בחזרה .
היום (15.0707)טילפנו אליי והודיעו לי כי יזכו אותי בסכום החשבונית .
אמרתי להם כי המקרר נירכש בעיסקת טרייד אין ( מחירו כ 6390 ש"ח ) ולאחר זיכוי על המקרר הישן שלנו , שילמנו עבורו 4800 ש"ח.
אזי אני דורש או סכום הגבוה מסכום החשבונית ( מכיוון שאיני יכול להעריך את מחירו של מקרר ישן , שיעריכו בעצמם ושיוסיפו לסכום החשבונית ) , או לחילופין - שיחזירו לי את סכום החשבונית יחד עם המקרר הישן שלי .
אני חושב שאני מאוד הוגן לאור העובדה שהפסדתי חמישה ימי עבודה בהמתנת סרק לטכנאי.
הם מבחינתם אמרו לי כי הם מוכנים לזכות אותי בסכום החשבונית , ושאת יתרת הכסף מעיסקת הטרייד אין , עליי לדרוש
מבעל החנות ממנו רכשתי את המקרר .( כמובן שהוא כבר אינו צד בעניין , והסיכוי שאקבל ממנו משהו הינו אפסי ).
מיותר לציין כי על פיצוי של 5 ימי עבודה אין על מה לדבר .
עוגמת נפש , ימי עבודה סוג הנזק :
החזרת המקרר כנגד זיכוי כספי מלא ( כולל עלות טרייד אין ) + זיכוי בעבור 5 ימי עבודה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה