פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות מוצר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:

הנדון : תקלות חוזרות ונשנות במקרר Amana דגם AB1924

1. ביום 04.08.05 רכשנו מקרר Amana דגם 1924AB אצל משווק 'ביג סטור' ברעננה.
2. ביום 12.06.06 יצרנו קשר עם מוקד השירות עקב תקלה במקרר - הפסקת הקירור הן במקרר והן במקפיא, שרות הלקוחות שלחו טכנאי אשר הגיע רק בכדי לקבע כי יש צורך בטכנאי בכיר אשר יתאם מולנו שוב לתיקון התקלה..בביקורו של הטכנאי הבכיר נקבע כי יש צורך בהחלפת המדחס. היה תמוה בעיננו הדבר מאחר וקנינו מותג איכותי.. אך הסכמנו כי תקלות יכולות להיווצר. ואכן כך-המדחס הוחלף.
למיותר לציין שהיה צורך לזרוק את כל האוכל שהיה במקרר, מוצרי חלב, מוצרי בשר, מאפיים קפואים למיניהם ועוד.
3. ביום 07.01.07 שוב חזר על עצמו אותו סיפור, מקרר מפסיק לקרר, מוצרים שונים מתקלקלים ונזרקים ומוצרים נוספים שיש חשד שהתחממו גם הם נזרקים, ושוב מדובר על מאות שקלים שלצערי לא התעקשתי לקבל מכם פיצוי על כך.
שוב תאמנו פגישה עם טכנאי ששוב קבע כי יש צורך בביקור של טכנאי בכיר ושוב נמצאנו עצמנו ממתינים ומבזבזים יום עבודה רביעי!!
4. אתמול 01.08.07 בשעות אחה"צ, שעתיים לפני מסיבת הפתעה לבעלי התברר כי שוב המקרר לא עובד, מה שהיה ניתן להציל הוצל אך בטפ' של הקיץ החם לא היו רבים הדברים, אין צורך להעלות על הכתב את עוגמת הנפש, הטרטור והלחץ....

מאחר והתקלה חזרה על עצמה בפעם השלישית אני דורשת שני דברים:
a. שיגיע כבר בפעם הראשונה טכנאי בכיר שיכול לזהות התקלה ואף לתת פתרון.
b. החלפת המקרר במקרר חדש ללא דיחוי!!! לא אסכים להמתין לפעם הרביעית בה יתקלקל המדחס!!
כמובן שלא יעלה על הדעת לדרוש השתתפות עצמית כלשהיא אף לא את מחיר ביקור הטכנאי

אנו מעוניינים לסגור את הנושא בצורה הטובה, המהירה ולשביעות רצון כולם מבלי לפנות לעיתונות ולערכות הגבוהות

ממתינים לתשובתך
כספי סוג הנזק :
החלפה לדגם חדש פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה