|
|
|
|
|
|
שרות מחפירלמכונת כביסה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מכונת כביסה בת שנתיים, באחריות. הדלת שלה יצאה מציריה, אולם אין דלת להחלפה במחסנים- בקריסטל לא מתקנים דלתות- רק מחליפים- ועל זה אין ביטוח! בנוסף- אין להם שום כוונה למסור מידע מהימן- כשביקשתי תיקון הסברתי בדיוק מה הבעיה- ואמרו לי שהכל מכוסה
הטכנאי פשוט לא בא- אף אחד לא הודיע לי מה קורה
ביקשתי לדבר אם אחראי או מנהל- הבטיחו שיחזירו טלפון (שם הטלפנית- טטיאנה) וכלום לא קרה
ממש חברה מקסימה
בינתיים חם, מליון בגדים לכבס ואחרי שבזבזתי יום שלם בלחכות לטכנאי ולנסות להבין מה קורה- כל מה שנותר לי זה להתחנן לקצת הגינות: תיקון עוד השבוע או מכונה אחרת במיידי
כמובן שאתם גם יכולים לשפות על ההוצאות, שלהארכתי יגיעו לכ1500 ש"ח אם אכן יגיע החלק עד סוף אוגוסט (ויותר אם לא)
אף אחד גם לא יודע מתי תהיה דלת אם בכלל, ובינתיים הוצאות הכביסה בחוץ היסטריות!
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון מיידי או החלפת המכונה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
זהבית דרור - מנהלת קשר |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתה של הגב' מרגלית מהאתר, נבדקה תלונתה והוסבר ללקוחה כי טכנאי לא הגיע מכוון שלא הייתה ברשותו דלת מתאימה.
|
תגובה: |
התברר כי הלקוחה תיקנה את המוצר ע"י טכנאי פרטי ולכן לא תואם מולה תיקון של החברה. התנצלנו בפני הלקוחה על אי הנעימות
|
פתרון: |
|
|
|