פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מקרר פגום בחדש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏נובמבר ‏2003 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-31/10/2003 רכשנו מקרר אמנה קיוסק דגם 2125 משקם אלקטריק סניף זכרון-יעקב.
ב-6/11/2003 סופק לנו המקרר בשעה טובהץ
באמצע חודש מאי 2005 חדל המקרר לבצע את תפקידו והפסיק לקרר את המזון שהיה בו תוך גרימת נזק ניכר בשל הצורך להשליך כמויות מזון ניכרות, שכן לא ניתן היה לצפות את הצורך לנהל מעקב שוטף אחר מצב הקירור בשל היות המקרר חדש יחסית. הזמנו שרות מחברת קריסטל ובתאריך 16/5/2005 הגיע טכנאי וטיפל במקרר וחייב אותנו בסכום של 170ש"ח.
במחצית חודש ספטמבר 2005 חזרה אותההתקלה על עצמה. שוב הזמנו שרות מקריסטל ומדברי הטכנאי שהגיע ב-14/9/2005 למדתי שהתקלה קשורה למעשה לערכה שהותקנה בבקור הקודם. בפעם זו לא נדרשנו לשלם דבר.
כשפניתי לשרות הלקוחות של קריסטל טלפונית הסכימה הגב' שולה אבוקרטת בתגובה לבקשתי לקבל פירוט בכתב של מהות התקלות עבורן הזמנתי שירות מהם, למסור לי את הפירוט בע"פ תוך שהיא מציינת שזהו חומר פנימי שאינם נוהגים להוציא החוצהת וכי אם אני רוצה לקבל תשובה בכתב עלי לכתוב להם ולבקש זאת. בתשובה למכתבי בו בקשתי גם החזר של התשלום שנגבה ממני ללא הצדקה ב-16/5/2005, שכן עבור הביקור ב-14/9/2005 לא נגבה תשלום.
מעיון באתר של המועצה לצרכנות מצאתי שבתי המשפט לתביעות קטנות נוהגים לאחרונה לחייב את חברת קריסטל במקרים בהם מתברר שהמקרר שסופק הינו משנת ייצור מוקדמת בהרבה משנת מכירתו. לצערי איני יודע היכן לאתר על המקרר את שנת הייצור, אך נראה לי כלל לא בלתי סביר שדבר זה הוא בשורש העניין גם במקרה זה. אך גם אם לא, מקרר הוא מוצר שנועד לספק פעולה ללא תקלות למשך מספר שנים סביר בטרם יתפתחו בו תקלות. מדובר ,לאחר הכל, במוצר יקר למדי ואין סיבה שאצטרך להסתפק בתחליף זול. כדי להתעסק בתקלות חוזרות יכולתי להסתפק בקניה של מכשיר יד שניה בשוק הפשפשים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המקרר בחדש והחזרת התשלום הלא מוצדק שנגבה. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על פנייתכם אלינו בנושא תלונתו של מר כרמל נחום להלן תגובתנו:
1.המקרר אותו רכש מר נחום בסוף אוקטובר 2003 יוצר באוגוסט אותה השנה אשר מוטבע במספר הסידורי של המכשיר כפי שהוא מתועד על גבי המקרר של הלקוח.
2.המקרר אותו רכש מר כרמל שרת אותו נאמנה כמעט שנתיים ללא כל תקלה (שכן לא דווח לשרות על כל בעיה במוצר עד למאי 2005).
3.מאחר והלקוח רכש עם תום שנת האחריות המלאה חוזה שרות המעניק לו חלפים בחינם עבור כל תיקון שידרש ותשלום בגין קריאת השרות בלבד (170 ₪) , הזמין הלקוח את נציגנו אשר ביצע את התיקון בכפוף להסכם האחזקה.
4.ביוני 2005, עת נקראנו בשנית התייצב נציגנו לבצע פעולות אחזקה נוספת מבלי לגבות כל תשלום.
תגובה:
נמשיך לעמוד לרשות הלקוח בכפוף להסכם השירות שנחתם בין הצדדים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה