פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השרות הגרוע ביותר נושא התלונה:
‏יום שני ‏20 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אל: * מנכ"ל חברת קריסטל
* מר ראובן קמחי - מנהל שרות לקוחות קריסטל

מאת: מרינה 050-6967525


תאריך: 20 לאוגוסט 2007


שלום רב,

ברצוני להביע את אי שביעות רצוני ותסכולי מרמת השירות של חברתכם, כפי שמתואר להלן:

לאחרונה רכשנו מקרר Amana הפוך מדגם 1924 מחנות באשקלון. המקרר סופק באיחור, אחרי לחצים ושיחות טלפון רבים. לאחר 3 שעות של חיבור המקרר לחשמל נסרפה נורה למקפיא.
בתאריך12.08.2007 פניתי למחלקת שרות בשיחה משולשת עם נציג החנות והודענו על התקלה - "נא להחליף נורה שנסרפה במקפיא."
נציגת שרות היתה מאוד "קשובה" ורשמה במחשב "אין אור במקפיא" וקבעה תאריך לביקור של טכנאי ל-20.08.2007!!!!! - יותר משבוע. בתאריך 20.08 מגיע טכנאי, אך בלי נורה! ומאוד מופתע שצריך להחליף נורה. במכשיר קשר דיבר עם עוד כמה טכנאים, כמובן לאף אחד לא היתה נורה ועם המילים: "תשמעי גברת, אני מחר אבדוק במחסן ואם אין אנו נזמין. תמתיני, אין מה לעסות", הלך.
אני מאוד כעסתי והתקשרתי למח' שרות הלקוחות. לנציגת המחלקה לא היתה סבלנות להקשיב לי ועם המילים "רק רגע" הישיארה אותי על הקו (מה יכפת לה-זה על חשבוני) חזרה אחרי 5 דקות והתחילה לספר לי הכל מהתחלה... ניסיתי להסביר לה שנמסרו פרטים מדוייקים, שהיה להם שבוע להזמין נורה, שהפסדתי יום עבודה וחו', אך לצערי הרב דברתי עם עצמי. ברגע שביקשתי לדבר עם מנכ"ל
(כמנהל לא מוכן לדבר) ניתקו לי טלפון.

בשביל נורה אני צריכה להפסיד יומיים עבודה ואתם משלמים פעמיים לשעת העבודה של טכנאי. חבר'ה זה לא קרקס?! באה לי לבכות!
אתם לא עומדים בהבטחות ומנהלי שרות שמשום מה מסרבים לדבר ישירות עם לקוחות.

מזווית הראייה שלי כצרכן פשוט, נתקלתי בליקויים הבאים:
א. טכנאים לא בעלי ציוד חסר.
ב. אין תאום בתוך החברה - יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה.
ג. מודעות שרות נמוכה – אין תחושה של קשב והשתדלות.
ד. מנהלים במח' שרות שמסיבה כלשהי מסרבים לדבר עם לקוחות באופן ישיר.
ה. אין עמידה בהתחייבויות.

בסיכום ביניים, אני עדיין מחכה לנורה ופיצוי כלשהו בגין הפסד ימי העבודה ואינסוף שיחות הטלפון.

מיותר לציין שההתנסות שלעיל השאירה בפי טעם מר ביותר וספק רב אם אקנה מוצרים נוספים מחברתכם בעתיד.
בכבוד רב,
מרינה 050-6967525

כספי סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה