פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נפילת בקבוקים מדלת מקרר אמנה 2225 נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רכשנו מקרר חדש מסוג אמנה, מדגם 2225 (הדגם בו הפריזר מצוי מתחת למקרר). עם המעבר לכתובתנו החדשה הגיע טכנאי מטעם החברה שהתקין את המקרר, הסביר לנו על הפעלתו ואף הציע לנו לרכוש דרכו חומר לניקוי הנירוסטה החיצונית של המקרר, וכך עשינו. הטכנאי היה נחמד ומקצועי, היינו מרוצים מאד מהשירות שנתן לנו ואף התקשרנו לחברת אמפא בכדי לציין זאת באוזניהם.

לאחר חיבור המקרר, הכנסנו לתוכו את מצרכי המזון, לרבות בקבוקי שתיה אשר הונחו במקומם בדלת המקרר. נדהמנו לגלות שהמקום המיועד לבקבוקים בדלת המקרר אינו מותאם לגודל הרגיל של הבקבוקים הנמכרים בארץ ואלה נופלים ממנו בכל פעם שפותחים את דלת המקרר. כאשר התקשרנו לחברת אמפא בכדי לברר את העניין, נמסר לנו שיש לרכוש בנפרד חלק נוסף עבור המקרר אשר ימנע מהבקבוקים ליפול.

נדהמנו מהתשובה, לא נמסר לנו בשום שלב של תהליך הקניה שבמידה ונרצה לפתוח את דלת המקרר בכל פעם מבלי שהבקבוקים יפלו החוצה, יהיה עלינו לרכוש רכיב נוסף.

מקרר אינו אמור לספק פונקציות רבות מדי, הוא אמור להוות חלל אחסון נוח למוצרים הדורשים אחסון בקירור או בהקפאה, מבלי שהמוצרים הללו, תוך שימוש נכון והגיוני, יפלו מהמקרר בכל פתיחה שלו. כמו שלא יעלה על הדעת לספק מקרר ללא גוף קירור, כך לא יעלה על הדעת לספק מקרר ללא חלק אשר אמור להבטיח אחסון בטיחותי של כל המוצרים, לרבות בקבוקים, בתוכו. לאור המבנה של המקרר אשר הבקבוקים מונחים בו במקום גבוה יחסית, פתיחת המקרר תוך נפילה מיידית של הבקבוקים הינה מסוכנת, במיוחד כאשר ילדים קטנים פותחים את דלת המקרר ובקבוק מלא עשוי ליפול על ראשם.

פנינו לחברת אמפא ונמסר לנו שעלינו לרכוש את החלק מכספנו, זאת לאחר שרכשנו מקרר שמחירו 10,800 ₪ שאמור היה לתת, לדעתנו, את האיכות הטובה ביותר שניתן לקבל ממקרר. נדהמנו לשמוע כאשר פנינו לחברת אמפא כי מנהל שירות הלקוחות אינו מוכן לשוחח עימנו, ולאחר מספר פעמים שפנינו אליהם, מסרה לנו המוקדנית כי מנהל שירות הלקוחות הסכים למכור לנו את החלק בהנחה של 10% (כלומר הנחה של 8 ₪). תשובה זו הינה בבחינת זלזול בוטה ומכוער בלקוחות שלכם.

לאחר שפנינו שנית, הפעם בכתב, לחברת אמפא, נאמר לנו בסופו של דבר כי הם אחראים לתיקון תקלות בלבד וכי בנושא זה עלינו לפנות ליבואן – חברת קריסטל. פנינו אליכם אך גם אצלכם נפלנו על אוזנים ערלות. אנו המומים ומאוכזבים מכל טיפולכם בענייננו, הן מהעובדה שחברה כה גדולה מרשה לעצמה למכור ללקוחות מוצר תוך שהיא מסתירה ביודעין את העובדה כי ישנו כשל בטיחותי במוצר אשר פתרונו כרוך ברכישת חלק נוסף תוך תשלום נוסף, והן מהתשובות המזעזעות (ממש כך) שקיבלנו ממחלקת שירות הלקוחות שלכם ושל חברת אמפא.
המעט שחברה בסדר גודל שלכם יכולה היתה לעשות הוא להצביע על העניין בעת רכישת המקרר, הרוכש הפוטנציאלי היה יכול לבחור האם לרכוש את החלק במעמד הקניה או לחילופין לוותר על רכישת המקרר.
האם חברת קריסטל מחכה שיקרה אסון כאשר ילד יפתח את דלת המקרר וינזק מבקבוק שייפול עליו ורק אז תיידע את הלקוחות בדבר הבעיה בדלת המקרר או שאולי ניתן לעשות צעד לפני שאסון כזה יתרחש ???

באשר למקרה שלנו- אנו סבורים כי האופן בו זכינו לטיפול מצדכם בתלונתנו היה מביש ולא הולם את החברה אותה אתם מייצגים. אנו מצפים לסיום העניין תוך קבלת החלק האמור מכם ללא חיוב נוסף וללא צורך בכל טירחה נוספת מצידנו.
בעייה בטיחותית סוג הנזק :
התקנת החלק הנוסף ללא תשלום פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה