פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר אמקור - קריסטל תעשיות שרות תדיראן אמפא נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 1.8 רכשתי מקרר אמקור 580 טיטניום סוג א ברשת טרקלין חשמל המקרר היגיע ב 3 לחודש ומאז ועד היום 4.9.07 היו במקרר תקלות רבות של הקפאת תא הקרור, הפסקת קירור כללית, קרח בתא ההקפאה ועוד שגרמו לאובדן מוצרים רב ומפח נפש אתהמקרר טופל כבר 4 פעמים על ידי טכנאי החברה וממתין לכרטיס אלקטרוני מחו"ל.... חודש ימים
בעוד שהמקרר מיוצר בארץ ויש כמותו המונים חדשים בחנויות ובמחסנים.
שילמתי כסף על מוצר סוג א ולא סוג ב אחרי שהמוצר אצלי הוא לא תקין במשך חודש מיום קנייתו.
כספי סוג הנזק :
החלפה לחדש או החזרת הכסף פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - מנהלת קשר שם ותפקיד:
ניתן פתרון לפניית הלקוח תגובה:
ניתן פיצוי הארכת אחריות לשביעות רצון הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה