|
|
|
|
|
|
מקרר אמקור - קריסטל תעשיות שרות תדיראן אמפא |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב 1.8 רכשתי מקרר אמקור 580 טיטניום סוג א ברשת טרקלין חשמל המקרר היגיע ב 3 לחודש ומאז ועד היום 4.9.07 היו במקרר תקלות רבות של הקפאת תא הקרור, הפסקת קירור כללית, קרח בתא ההקפאה ועוד שגרמו לאובדן מוצרים רב ומפח נפש אתהמקרר טופל כבר 4 פעמים על ידי טכנאי החברה וממתין לכרטיס אלקטרוני מחו"ל.... חודש ימים
בעוד שהמקרר מיוצר בארץ ויש כמותו המונים חדשים בחנויות ובמחסנים.
שילמתי כסף על מוצר סוג א ולא סוג ב אחרי שהמוצר אצלי הוא לא תקין במשך חודש מיום קנייתו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפה לחדש או החזרת הכסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
זהבית דרור - מנהלת קשר |
שם ותפקיד: |
ניתן פתרון לפניית הלקוח |
תגובה: |
ניתן פיצוי הארכת אחריות לשביעות רצון הלקוח |
פתרון: |
|
|
|