פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות ממתן שירות ללקוח בבטוח -זלזול באדם הפשוט !he options and cu נושא התלונה:
איטח יפה שם/כינוי:
‏יום שני ‏10 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
שירות קריסטל / הנהלה כתובת:
מרכז / תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכונת כביסה דגם 7005 שרכשתי לפני כשנה ורבע. ביום שני ה- 10/9 התקשרתי לשירות והודעתי כי המכונה מלאה בכביסה ואין אפשרות לפתוח את הדלת. קבעו לי ביקור טכנאי ב- 25/9 !!! אמרתי שמכונה מלאה בכביסה לא יכולה להמתין עד 25/9, נאמר לי שאין מה לעשות. ביקשתי לדבר עם מנהל השירות הבכיר. אמרו לי שהיא נחמה והיא לא יכולה לדבר כרגע: היא עסוקה, היא בהפסקה, בישיבה, יצאה, בשיחה ארוכה אחרת ועוד כהנה וכהנה סיבות. ביקשתי שתחזור אלי. ביקשתי בדחילו ורחימו שישלחו אלי טכנאי כי יש לי בן בצבא שעומד להגיע לחופשת חג ושעלי לשלחו עם בגדים נקיים. לא התרגשו במיוחד. לבסוף קבעולי ב- 12/9 וזאת לאחר התערבות של נחמה. ביקשתי שטכנאי יגיע עם דלת חלופית לכל מקרה. הטכנאי אכן הגיע אך ללא הדלת. הוא טען שאין במלאי. שוב התקשרתי לשירות ושוב מסכת יסורים במהתנה למענה קולי. שוב נחמה לא יכולה לדבר כי היא: בהפסקה... וחזור חלילה ביקשתי שתחזור אלי לאחר יומיים אכן חזרה אלי והשאירה לי הודעה תוך 10 דקות ממתן הודעתה התקשרתי וביקשתי לדבר אתה , היא כמובן לא נמצאת, ושוב מסכת ההתעללות בלקוח מעבר לקו. לבסוף נאמר לי ע"י אורלי לאחר התערבות של שירות שק"ם אלקטריק כי ישנה דלת אחת לדגם זה אך היא בנתניה ווצריך להערך ולהביאה. לעומת זאת נחמה אמרה שהדלת לא מתאימה. שוב ביקשתי לדבר עם נחמה אך לשוא.
התקשרתי לתלונות הציבור של קריסטל, מסרתי את הפרטים ואת הסיפור הבטיחה לי לבדוק ולחזור אלי עם תשובה. נחמה חזרה אלי והפעם עם סיפור חדש שאין דלתות והדלתות באניה שאמורה להגיע הערב מאוחר והדלת תגיע אלי מחר. אכן למחרת הגיע טכנאי עם הדלת - לא מהנמל כמובן אלא מנתניה - אותה דלת מסכנה שנותרה, אך דא עקא דלת לא נכונה, לא שייכת לדגם שלי. מיד כשהטכאי יצא התקשרתי לנחמה , אך נחמה לא עונה - המוקדנית מסרה לה את ההודעה אך היא לא חזרה - עד היום - יום ראשון 23/9 שעה 19;45 לא חזרה. לציין כי לנוכח שקרים תמידיים של אנשי השירות - אני עדיין ללא מכונת כביסה!!.
התקשרתי להנהלת קריסטל וביקשתי את מספר הפקס של מנכ"ל החברה. ביום חמישי האחרון פיקססתי למנכ"ל את מסכת העינויים , התקשרתי ללישכתו שם ענתה לי סיוון שקיבלה את הפקס והעבירה אותו למנכ"ל ויחזרו אלי. כמובן שלא חזרו אלי. הבוקר -יום ראשון 23/9 התקשרתי שוב לסיוון שהעבירה אותי למזכירת המנכ"ל שרה שענתה לי בקוצר רוח - היא לא ראתה את הפקס שלי ביקשה ממני להמתין ואכן הפקס היה שם אך ללא התייחסות. הבטיחה לי לבדוק את הנושא ולחזור אלי - וראה זה פלא גם היא לא חזרה אלי עד לרגע זה.
א. בתעודת הביטוח של החחברה נאמר - וזה מפורסם אף באתר של החברה - מחייבים להצטייד בחלפים מקוריים וחדשים.
ב. שירות חייב להנתן עד 7 ימי עבודה.
ג. ההמתנה בטלפון נעה בין 20 דקות ל- 1/2 שעה - נסו ותווכחו !
מדוע אפשר להתעלל כך בלקוח?! מדוע אין חוק שיאכוף את הענין ויקל על הלקוח ששילם תשלום מלא על המוצר והביטוח?!
למי עלי לפנות שאוכל סוף סוף לכבס במכונת כביסה ולא ביד ??????
אנא עזרו לי כי אם מלשכתו של המנכ|ל אני לא מקבלת תגובה אז ממי כן?!
אני דורשת מהנהלת החברה להחליף לי את המכונה בחדשה - כי אין להם חלפים !!
הערה: זו הפעם הראשונה שרכשתי מוצר קריסטל וכמובן שלא אקנה מוצר מחברה זו, בגלל השירות - או ליתר נכון - אי השירות !.
עוגמת נפש, כספי, בזבוז זמן, ועלבון עמוק ! הפסד של שני חצאי ימי עבודה סוג הנזק :
החלפת המכונה בחדשה !!! פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה