פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכונת כביסה AEG מזה כשנה וחצי. המכונה מרבה "לתפוס" בגדים ולהתקע. (עשר פעמים לפחות מאז שקנינו אותה). הפעם האחרונה קרתה במוצאי שבת 13.10.07. ביום ראשון ניסינו להזמין טכנאי - המתנה אינסופית בטלפון. הצלחנו לדבר עם השירות רק ביום שני ואז הודיעו לנו שיבוא טכנאי ב28.10.07. כלומר כעבור שבועיים!!!
השירות המצויין מציע לי להסתדר עם חמישה ילדים, ללא מכונת כביסה, למשך שבועים!

בנוסף עבור קלקול בכיריים קבלתי את אותו השירות בדיוק - טכנאי כעבור שבועיים זה גם לא בסדר, אבל עם זה אפשר להסתדר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
השירות חייב להשתפר - להוסיף מוקדנים לקצר זמני המתנה בטלפון ולהוסיף טכנאים. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה