קלקול מיסבים במכונת כביסה קריסטל |
נושא התלונה: |
יום ראשון 07 אוקטובר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הורי רכשו מכונת כביסה ליידי קריסטל לפני כ-7 שנים.
במהלך התקופה תקנו כ-3 פעמים את מכונת הכביסה, כאשר פעמיים החליפו את המיסבים וחלקים אחרים. בשנה שעברה התקלקלה המכונה,אבי התקשר לחברה והזמין טכנאי . לאחר בדיקה קצרה, הטכנאי אמר שנדרש להחליף את התוף והמיסבים. אבי שילם 700ש"ח במזומן, והטכנאי החליף את התוף והמיסבים. בחודש שעבר המכונה החלה לעשות רעשים, והפסיקה לסחוט את הכביסה. בבדיקה ויזואלית שעשיתי , נראה לי שוב בעיית מיסבים.
התקשרתי לחברת קריסטל, ונאמר לי שהם ישלחו טכנאי, ואצטרך לשלם את הביקור+התיקון+החלפים, סכום אשר יכול להגיע ל-900 שקל. זאת מאחר והאחריות על התיקון היא רק למשך 3 חודשים.
לא רצו לשמוע את הטענות שלי, על כך שהמיסבים אמורים להחזיק "קצת יותר משנה", ושלא מחליפים מיסבים כל שנה, מה עוד שהורי הם פנסיונרים מבוגרים,
אשר מפעילים את מכונת הכביסה אולי פעמיים בשבוע, ונראה לי מוגזם שזה אורך החיים של המיסבים של מכונת הכביסה.
אמרו לי לשלוח מייל לשרות הלקוחות שלהם, ושלחתי מייל בתאריך 21.10.2007
מאז ועד היום לא חזרו אלי, אפילו על מנת לאשר את קבלת המייל.
היום 30.10.2007 התקשרתי לשרות הלקוחות של החברה,
דיברתי עם טלפנית בשם דנה, אשר אמרה שזה המצב ואין מה לעשות, המיסבים במכונת כביסה זה עינין של מזל ועדיף שאני אקנה מכונת כביסה חדשה.
אני כמובן מסכים איתה, מאחר וזה השירות שמקבלים מחברת קריסטל, אז בכלל עדיף לא לתקן אצלם, אלא רק לקנות חדש.
|
עוגמת נפש, טרטור אנשים מבוגרים |
סוג הנזק : |
תיקון מכונת הכביסה במסגרת אחריות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|