פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שבחנות קריסטל מרכז עודפים נמכרים מכונות יד שניה אחרי שיפוץ בתור מכונות תצוגה לא משומשות נושא התלונה:
לייבוביץ דורון שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
13.12.2007
הנהלת קריסטל


מנהל אחראי על חנויות

א.נ.

בתאריך 02.12.07 הגענו לחנות קריסטל מרכז עודפים לרכוש מכונת כביסה. הוצגו לנו
כמה מכונות מתצוגה, עם פגיעות חיצוניות בלבד (שריטות ומעיכות קלות).
אחרי כל ההסברים של המוכר לגבי ההבדלים בין המכונות כביסה נתן לנו להבין שאין
שום פגיעה מכנית ואלו הן מכונות חדישות שלקראת החלפת התצוגה וקבלת מלאי
2008 יצאו במבצע של דגמי 2007 לפי מודעה בעתונות המקומית.
קבלנו הבטחה לאספקת מכונת הכביסה החדשה מתצוגה כבר למחרת היום.
הובטח לנו אספקה ב-03.12.07 בשעות הבוקר.
למחרת ב-03.12.07 בשעה עשר דחו אותי לשעות מאוחרות, קבלתי את המכונה רק
בשעה 13.00.
קבענו עם השירות של תדיראן אמפא ביום רביעי ב-05.12.07 בשעות הצהרים, אבל הוא צלצל שהוא יכול להגיע תוך חצי שעה, כלומר 9 וחצי. בלית ברירה היינו צריכים להתפשר. הטכנאי ראה שזו מכונה לא חדשה,אלא מכונה שעברה דרך המרכז שירות לצורך תיקונים וניסה לתת הסבר מלומד לגבי הרעשים הלא רגילים שנשמעים מתוך המכונה(ציריות שחוקות לא משומנות ופגם נוסף חלודה מעל הסוגר של התוף) .
כל ההסבר על התפעול של המכונה נעשה על ריק(בלי בגדים בתוך המכונה).
אחרי הכביסה הראשונה התגלה לנו שהרעש הוא מתגבר כשהמכונה מלאה. הצליל של
שחיקת ה(ציריות) מחריש ואפשר לשמוע אותו מכל מקום בבית(100 מר) רוב חדריו
פונים לכביש סואן.
כשפנינו לשירות של תדיראן אמפא והתלוננו על כך, נאמר לנו שעלינו לחכות שבוע עד 12.12.07 בין השעות 8:00-10:00 כדי שטכנאי נוסף יבוא ויבדוק את המכונה.
ב11.12.07 קבלנו טלפון מהשירות של תדיראן אמפא בשעה 17:15 שנציגת שירות רוצה להזיז אותנו ל10:00-12:00
למחרת הגיע טכנאי כמעט באיחור 9:30 בדק את המכונה וגם הוא טוען שהמכונה תקינה ואין בה מה לתקן אבל הוא יעביר את הפניה שלנו וזה שאנחנו לא מעונינים במכונה הזאת עם רעש כזה מחריש אזניים(צפצוף עולה עולה ומתגבר (בסרטי פעולה משהו מתפוצץ),הטכנאי אמר שהוא מעביר את פניתנו לראש הצוות של תדיראן אמפא כדי שיחליטו איך לטפל במכונה ולראות לתקן או להחליף את המכונה. בזמן הבדיקה ניסינו ליצור קשר גם עם החנות אך לשווא. בשאלה לטכנאי של תדיראן אמפא אם ידוע לו באיזו שעה נפתחת החנות של קריסטל ? תשובתו היתה:
אנחנו כבר לא קשורים אליהם..
בפניתנו לחנות קריסטל מרכז עודפים ב12.12.07 מר שלומי עוזר סירב בתוקף לבטל את העסקה בטענה שהוא צריך את אישורו של ראש צוות השירות של תדיראן אמפא.
לא מובן לנו למה ראש צוות שירות של תדיראן אמפא צריך להיות מעורב בעסקת מכירה שלקוח רוצה לבטל אותה???
אחרי שראינו שאין אפשרות לבטל בו במקום את העסקה , נאמר לנו שהדרך היחידה לבטל את העסקה היא שאנחנו נחזיר את המכונה לחנות, בפניתנו החוזרת למרכז השירות של תדיראן אמפא כדי לבצע את ניתוק של המכונה והכנתה להובלה נאמר לנו שעלינו לחכות להחלטתו של ראש צוות של תדיראן אמפא השירות עד למחרת.
אף אחד לא חזר אלינו. בבדיקה נוספת על המכונה התגלה מספר זהות שירות 43078 שזה נראה שמכונה זו עברה כמה תיקונים. תאריך הייצור שמוטבע עליה 20.10.05 .לא היה ידוע לנו, ואף אחד לא ציין שבחנות קריסטל מרכז עודפים נמכרים מכונות יד שניה אחרי שיפוץ בתור מכונות תצוגה לא משומשות....????


בכבוד רב
לייבוביץ דורון ורות

טל:04-8104225
סלולרי:0544849713
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל את העסקה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה