פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
הצורף3 חולון כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שנתיים קניתי מקרר מסוג אמנה בעל שתי דלתות מחברת טרקלין חשמל בחדרה.לאחר כמה חודשים המדפים נשברו. לפני החגים האחרונים נשברה לי מגירת ירקות במקרר פניתי אל החברה על מנת לקנות חדשה אמרו לי שצריך להזמין מחו"ל רק לאחר חודשיים הודיעו לי כי ישנה מגירה בשעה טובה כמובן שביקשתי לשלוח לי פלוס מדף נוסף שנשבר.וכשהטכנאי היגיע הביא לי מגירה ומדף שלא שייכים למקרר וחייבו אותי בסך של 500 ש"ח אני מספר לכם זאת בקיצור. כי אין יום שלא פניתי אליהם על מנת לטפל לי בבעיה נוספת שהופיעה במקרר סדק בתיקרת המקרר אשר הולך ומתרחב היה טכנאי ראה וצילם וגם הציע לי להחליף המקרר אשר עלה לי בהרבה כסף.הסכמתי ושלחתי להם תעודת משלוח. לבסופ לא מגירה לא מדפים לא החלפה ולא כסף .כל אחת מעבירה אותי אל השני מאיזור לאיזור בקיצור אני אובד עצות.ואנחנו סך הכל פנסיונרים ואין לי הכוח להתמודד איתם על כן אני פונה אילכם בכל לשון של בקשה לעזור לי בבעיה הזו. כי עליכם אני יכול לסמוך .לאחר שכבר טיפלתם לי בבעיה אחרת ותבוא עליכם הברכה
בתודה ובהוקרה
ממני בן שושן יעקב
רחוב רוטשילד 17 אור עקיבא
כספי סוג הנזק :
להחליף לי המקרר פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה