פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה נושא התלונה:
מנצור מיכל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/6/07 רכשתי מכונת כביסה ממחסני חשמל,המכונה עבדה והכל היה תקין לאחר ארבעה חודשים כשהפעלתי מכונה הבגדים יצאו עם כתמים.
הפנייה הראשונה לשרות הלקוחות היה בתאריך 30/10/07 וסיפרתי שהכביסה יוצאת עם כתמים ,בשרות הלקוחות אמרו שבגלל אזור המגורים שלי הם לא יכולים לטפל במקרה שלי והפנו אותי למוקד שכן יכול לעזור ושם התברר שאני אמורה לחזור לשרות הלקוחות ששוחחתי איתו קודם וכאן בעצם התחיל המסע המייגע,המעצבן,המעיק שלנו עם שרות הלקוחות .
בסופו של אותו יום קבעו לי שרות לשבוע לאחר מכן ,יומיים אח"כ מתקשר אליי טכנאי אחר הצהרים ושואל באיזה רחוב אני גרה למרות שלא היה אמור להגיע שרות באותו יום , הטכנאי הגיע בדק את המכונה , הראיתי לו את הבגדים שנהרסו ונהיו עם כתמים, הוא טען שאין שום בעייה עם המכונה,התייעץ עם טכנאי מוסמך
וגם לקח חולצה למעבדה (חולצה חדשה שעדהיום לא יודעים היכן היא)
לאחר יומיים כשראיתי שאין מענה יצרתי שוב קשר עם שרות הלקוחות וישלציין שזמן ההמתנה הוא ארוך מהרגיל ואני את כל השיחות עשיתי מהנייד לפחות פעמיים ביום עם זמן המתנה של למעלה מרבע שעה והם אמרו שהחולצה בבדיקה ושאני לא אדאג ושיחזרו אליי עם תוצאות ,מכיוון שלא חזרו אליי אני חזרתי אליהם ושאלתי מה קורה אמרו שיכול להגיע אליי טכנאי רק שבוע לאחר מכן בגלל מקום מגורי הטכנאי הזה מגיע רק פעם בשבוע ,יש לציין שיש לי שני ילדים בבה"ס בכיתות הנמוכות ,שזה כל יום חולצות בה"ס נקיות אז שהתקשרתי שוב לשרות וכל פעם הייתי צריכה לספר את הסיפור מחדש כי בכל פעם עונה מישהי אחרת (ואני דיברתי עם לפחות 3 נציגים/נציגות ביום כך שאני לא זוכרת כמעט את השמות) שאלתי מה אני עושה בנתיים יש לי הררי כביסות היא שמה אותי בהמתנה ו אחרי שהמתנתי זמן ממושך ואמרה שדיברה עם הטכנאי שהיה אמור להגיע אליי בשבוע שלאחר מכן והוא אמר שאני יכולה להשתמשבמכונה. ביקשתי ממנה לרשום את זה במחשב כתיעוד,והשתמשתי במכונה ושוב נהרסו לי בגדים,כשהטכנאי הגיע סוף סוף כבר נהרסו לי חצי מקולקציית החורף שקניתי לילדים,גם הוא קבע שאין שום בעייה במכונה נתן לי כמה טיפים איך לעבוד עם המכונה שאלתי אותי מי משלם לי על הבגדים שנהרסו הוא אמר לי שהוא ישלם לי מכיסו כי הוא נתן את ההוראה שאשתמשבמכונה,ולא הסכמתי כי לי זה לא היה נראה ראוי,ואמרתי שאפנה לשרות הלקוחות. חזרתי אליו לאחר כמה ימים ואמרת לו שהמכונה עדיין מוציאה כתמים, הוא הציע לקחת את המכונה למעבדה ,לי זה היה נשמע אבסורד שיקחו מכונה חדשה ויפרקו אותה ,לבסוף הסכמתי קבענו תאריך זה היה בחופשת חנוכה התקשרתי יום לפני לקבוע מועד חדשכי היתה לנו בעייה רפואית, והוא התקשר ואמר שהוא יוצא לחופשה ושנדבר כשהוא יחזור ,אכן התקשר אבל שאל אם יהיה מישהו בבית לעזור לו להרים את המכונה ,כשאמרתי שלא הוא אמר שהוא יראה מה אפשר לעשות ויחזור אליי ומאז נעלמו עקבותיו........
ומאז אני במרדפים ובמלחמות עם שרות הלקוחות ,בתחנונים לדבר עם מנהל אחרי חודש וקצת סוף כל סוף העבירו אליי מנהלת וזה לאחר התערבות כבר מאבי שכבר ראה שאני על סף ייאוש היא הבטיחה שהיא מטפלת בזה אישית ושהיא בכל מקרה חוזרת אליי למחרת, ממנה כבר לא שמעתי יותר....... אבל חזרו אליי מהשיווק.
בסופו של דבר הם הוציאו לי מכתב שהבם מסכימים לשדרג את המכונה בתוספת תשלום ושאני לא יכולה לבוא אליהם בשום תביעה או פיצוי כלשהו ,אני לא הסכמתי ועד לתאריך זה הסיפור עוד לא נגמר,והכביסות ממשיכות להערם.
כספי סוג הנזק :
החלפת המכונה ללא תוספת תשלום ופיצוי כספי בגין הבגדים שנהרסו פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה