אי אמירת אמת ברכישה של מקרר אמנה - שרות קריסטל |
נושא התלונה: |
יום רביעי 21 מאי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
מרכז - חולון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2006 רכשתי מקרר אמנה בפ"ת, המקרר עלה 12,000 ש"ח, בעת הרכישה נאמר לי כי המקרר מגיע עם 3 שנות אחריות, במאי 2008 הפסיק המקרר לעבוד, טכנאי החברה קבע כי הכרטיס האלקטרוני לא תקין, עלות התיקון 1,100 ש"ח, החברה טענה כי האחריות למקרר היא ל- 12 חודשים בלבד! ..נאלצתי לשלם בלית ברירה עבור התיקון וגם אז אחריות עבור הכרטיס החדש היא רק ל - 3 חודשים...הטכנאי ניסה לשכנע אותי לבטח את המקרר ל 5שנים בעלות 3,000 ש"ח ועוד מגן חשמל בעלות 220 ש"ח, חוצפה של חברה שלא יודעת גבולות!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|