פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אמירת אמת ברכישה של מקרר אמנה - שרות קריסטל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז - חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2006 רכשתי מקרר אמנה בפ"ת, המקרר עלה 12,000 ש"ח, בעת הרכישה נאמר לי כי המקרר מגיע עם 3 שנות אחריות, במאי 2008 הפסיק המקרר לעבוד, טכנאי החברה קבע כי הכרטיס האלקטרוני לא תקין, עלות התיקון 1,100 ש"ח, החברה טענה כי האחריות למקרר היא ל- 12 חודשים בלבד! ..נאלצתי לשלם בלית ברירה עבור התיקון וגם אז אחריות עבור הכרטיס החדש היא רק ל - 3 חודשים...הטכנאי ניסה לשכנע אותי לבטח את המקרר ל 5שנים בעלות 3,000 ש"ח ועוד מגן חשמל בעלות 220 ש"ח, חוצפה של חברה שלא יודעת גבולות!
כספי סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה