פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקה של חלקי חילוף למכונת כביסה של קריסטל נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי מכונת כביסה שנקנתה לפני 3 שנים. לפני חודשיים פניתי לשרות קריסטל מכיוון שיש לי בעיה עם המכונה היא לא מושכת את המרכך מהסבוניה, והכביסה יוצאת עם ריח לא נעים.
נאמר לי ע"י הטכנאי שצריך להזמין חלק וחלק לא נמצא ברשותו יחזרו אלי לתאום תוך שבוע ימים.
לאחר שלא חזרו אלי פניתי אני אליהם שבועים שוב וביקשתי לתאם לי מועד לטכנאי ליגיע עם החלק הבטיחו לי שיחזרו אלי. מאז דברתי כבר עם אחראי המחסן חלקי חילוף שאמר לי שבסוף חודש שעבר 30/5/08 החלק יגיע ואני אזכה לטיפול מידי ב4/6 התקשתי שוב לראות מה קורה עם החלק, ביקשתי לדבר עם אהרון מנהל המחסן "כמובן" שהוא לא היה וזכיתי לדבר עם המנהלת שלו גברת בשם מיכל שהבטיחה לי בתוך יומיים שלושה היא חוזרת אלי לוקחת את המכונה שלי למעבדה ובודקת למה יש ריח לא טוב מהכביסה לטענתה גם אם לא משתמשים במרכך כי יש בעיה לא צריך להיות ריח רע לכביסה. היא היתה אמורה לחזור אלי ביום ראשון האחרון 8/6 היום יום חמישי עדין לא חזרו אלי אני נסיתי לדבר עם הגברת מיכל וכל היום היא בישיבות.
אבקש את טיפולכם המהיר בנושא.
טיפול מידי במכונת הכביסה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
אמפא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוחה אלה פנייה 31513 – מכונת כביסה

תודה על פנייתך .

בתאריך 18במאי 2008 ביקר טכנאי בבית הלקוחה ותיקן את מכונת הכביסה לשביעות רצונה.


אני שמח לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה