פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מדיח כלים< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

הנדון: תלונה בעקבות אי סדרים בשירות תיקונים עבור מדיח כלים אינטגרלי INVN8888
בתאריך 12.7.07 תוקן המדיח על ידי טכנאי בשם מרק מהחברה שלכם. התיקון היה בגין כיסוי נירוסטה לדלת שנפל, וצניחה של הדלת. מהרגע הראשון: א.הפתיחה של הדלת היתה קשה ולא רכה כמו שצריכה להיות. ב. נראה כי הדלת מבפנים עקומה. על התיקון שולם מחיר של 220 ש"ח.
בתחילת חודש פברואר החל מדיח הכלים DE DETRICH שברשותי לנזול בעת הפעלתו. הנזילה הלכה וגברה בנוסף לכל הליקויים שראיתי מהרגע הראשון שהטכנאי תיקן את המדיח משנת 2007.
עד לנזילה, אני ובעלי לא היינו ערים לחומרת הרשלנות שבתיקון המדיח ורק כשהנזילה הלכה וגברה התחלנו לטפל בנושא תיקונו- 7 חודשים בערך לאחר ביקור הטכנאי.
בהנחה שיש לנו ביטוח מכשירי חשמל בבית התחלנו בשיחת הטלפון לחברת שמטפלת דרך הביטוח – חברת פאל. לאחר קשיים רבים בנסיונות תיאום טכנאי עם לו"ז של שני אנשים עובדים, הצלחנו לקבוע עם טכנאי מטעמם שיבוא לבדוק את המדיח, אך כנראה שהם לא מתמחים במתן שירות למדיחים "יוקרתיים" (של חברת קריסטל), ולכן הטכנאי לא נתן שירות תיקונים באותו הרגע.
כלקוחה במצוקה, פניתי לשירות של חברת אמפא- קריסטל, על מנת לקבל שירות תיקונים מקצועי מהשורה הראשונה, ובעבור כך גם לשלם יותר בעבור שירות זה. כל זאת למרות ששבעה חודשים קודם לכן היה טכנאי מטעמכם שעשה עבודה רשלנית למדי!!!!!! (ועל כך העידו כל הטכנאים שהיו כאן)
לאחר דחיות ותיאומים רבים (ביניהם חגים ומועדים) הגיע לבסוף טכנאי בתאריך 20 למאי (!!!) בעבור תיקון דלת שלא נסגרת כמו שצריך ובעבור נזילה. הטכנאי רמי, גילה מקצועיות רבה והבטיח כי לאחר שיחליף את הכבל לדלת כל הבעיות יפתרו.
הכבל הוחלף בתאריך 21.5.08 ושולם עבור התיקון 325 ש"ח – טרם הגיעה קבלה בדואר כפי שהובטח.
כבר באותו היום, לאחר שהטכנאי הלך הופעל המדיח ועדיין היתה נזילה גדולה. בשיחת טלפון ישירה עימו הוא אמר כי יגיע לראות למחרת (יום רביעי)- הגיע וכיוון את הדלת שוב, אך עדיין המשיכה הנזילה.
בשיחת טלפון נוספת עימו, ציין כי צריך להחליף חלק (ממטרה) והוא יכול רק ביום א'. מאותו תאריך- 25 למאי אני עדיין ממתינה לאותו חלק. אני מתקשרת למוקד השירות ושוב אומרים לי כי הוא צריך להגיע במשלוח מחו"ל.
ביום ב' השבוע התקשרו ותיאמו לי ביקור של טכנאי ליום ה' לאחר שסוף סוף הגיע החלק במשלוח.
היום, יום ה' שיחת טלפון מהטכנאי עצמו שהחלק שהגיע לא מתאים והוא לא יכול להגיע לתקן את המדיח. הוא יעביר את זה הלאה לטיפול וזה ייקח לכל היותר עוד שבוע.
כרגע דברתי עם שירות הלקוחות, אך תשובה מנומקת לביטולו של הטכנאי לביקור לא היה לה וגם היא אמרה שהיא תחזור אליי יותר מאוחר.

וכך, אני מתנהלת משבוע לשבוע, בנסיון לתקן את המדיח "היוקרתי" שלי, ובעיקר ללא היכולת להפעיל אותו.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
הארכת תקופת הביטוח על השירות ותיקון הבעיה במיידי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
אמפא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוחה קרן פנייה 31736 – מדיח כלים

תודה על פנייתך .

בתאריך 23 ביוני 2008 ביקר טכנאי בבית הלקוחה ותיקן את מדיח הכלים לשביעות רצונה.

מנהל סניף דרום יצר קשר עם הלקוחה והתנצל על השרות שנתנו לה, הלקוחה מרוצה.


אני שמח לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה