פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מענה הולם לתיקונים כפי שהובטח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-4 חודשים רכשתי מכונת כביסה AEG משוכללת והשירות הוא של קריסטל אמפה. לאחר 3 חודשים בלבד המכונה התקלקלה ובקשתי שירות, אציין כי בקשתי שמאחר ויש לי תנוקות תאומות בנות 3 חודשים אבקש שרות קרוב ככל שניתן. רק לאחר 8 ימים הגיע טכנאי שהסתכל על המכונה החליט כי הכרטיס נפגם ויש להחליפו אך טענתו היתה כי אין במלאי ויקח זמן לתקן אותה. אמר כמה ימים!! עבר שבוע החילפו את החלק ומיד אחרי המכונה הראשונה המכונה שוב התקלקלה. התקשרנו לשרות ואמרו לנו טלפונית כי אין חלקים וזאת בלי לבדק שוב את התקלה, לאחר עוד שבוע הם החליטו כי המנוע הוא הגורם וזאת גם כן בלי לבדוק אציין כי עברו שלושה שבועות ואנחנו עם תנוקות ללא כביסה נקייה מה גם שגם אנחנו כבר מכבסים ידנית את בגדינו שלנו. בשבוע הרביעי לתקלה החליטו כי לא שווה להם לתקן תקלה שכרוכה במנוע ויש להחליף את המכונה והם "ימליצו" לחברה להחליף לנו אותה!!חוצפה. היום חמישה שבועות אחרי אנחנו עדין בלי מכונת כביסה ללא מענה מצד החברה. ואין לנו לאן לפנות. בקריסטל החליטו סוף סוף אומנם להחליף לנו אותה אבל עוד לא קיבלנו אותה. לא רק זה שגם אחרי שיביאו אותה נצטרך לחקות עוד כמה ימים לטכנאי שיבוא לפתוח אותה בכדי שהאחריות תקבל תוקף. ממליץ בחום לא לקנות מכשירי חשמל שהשירות הוא של אמפה קריסטל ...חבל לכם אני נכוויתי קשות מהעניין.
זלזול בלקוחות !! שקרנים! סוג הנזק :
טיפול אמין בלקוחות בתקופת אחריות. - חברה של שקרנים!! זהירות! פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
אמפא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוחה סגל תמר פנייה 32804 – מכונת כביסה

תודה על פנייתך .

החלפנו את מכונת הכביסה שברשות הלקוחה.

בתאריך 29 ביולי 2008 ביקר טכנאי בבית הלקוחה וביצע הדרכה למכונת הכביסה החדשה לשביעות רצונה.

שלחתי ללקוחה מכתב + שי מהחברה.


אני שמח לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה