פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אמפא-קריסטל - שירות בזיון !!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים פניתי לשירות הלקוחות בבקשה פשוטה ביותר - שידריכו אותי היכן למצוא את פתח הפילטר במכונת הכביסה (המכונה התקלקלה ויתכן מאוד שהמידע הזה יעזור לי לטפל בה), כיוון שחוברת ההפעלה לדגם שברשותי לא נמצאת באתר. הנציגה שענתה לי לא ידעה להדריך אותי והציעה לשלוח אליי את חוברת ההפעלה. הסכמתי. מאז התחיל מסע של ייסורים מבחינתי, בו בוצעו למעלה מ-10 (!) פניות לשירות הלקוחות, ובו הובטח לי מס' פעמים ששולחים לי את חוברת ההפעלה בדואר (לפי ההבטחות כבר היו אמורות להיות אצלי 6 חוברות). מסע שבו הובטח לי כבר 3 פעמים שיחזור אליי מנהל לבקשתי (מיותר לציין שאני עדיין ממתינה!!), מסע שבו - בשיחה האחרונה שהייתה לי עם נציג - לאחר שצעק עליי בטלפון (ככה נותנים שירות????) - ניתק לי את השיחה בפרצוף. מסע שבו גם פניתי באי-מייל (!!!) לפניות הציבור ועדיין לא קיבלתי כל התייחסות (עברו 3 שבועות מאז שליחת האי-מייל), ובו גם פניתי טלפונית לפניות הציבור אך גם מזה לא הגיעה הישועה. בקיצור, כל העניין הזה גוזל ממני באופן מיותר, המון אנרגיה, ובעיקר - נזק כספי, שכן אי אפשר לחיות ללא מכונת כביסה חודשיים, והוצאתי כבר מאות שקלים על כביסות במכבסה השכונתית ועוד עשרות שקלים על זמני ההמתנה + השיחות הרבות שלי לשירות הלקוחות!!!
***
את התלונה הזו ביקשתי מאתר "תלונה" לבטל לפני כשבוע משום שסופסוף חזר אליי מנהל בש"ל, ואז לתומי חשבתי כבר שאני מקבלת מהם את הפתרון, אבל.... אבל נוכחתי לדעת שאני טועה, ועדיין לא קיבלתי מהם את חוברת ההפעלה לה אני מחכה, ואני עדיין ממתינה שאותו מנהל בשם מוטי, אשר הבטיח לשלוח לי באי-מייל (שלא הגיע) את חוברת ההפעלה ולבדוק את הנושא ולחזור אליי עד יום שני (היום כבר יום חמישי), ואשר הטעה אותי כשהפנה אותי לכוכבית 2620 "שם תוכלי לדבר ישירות עם טכנאי שיסביר לך איך להגיע למכסה הפילטר" כשהכוכבית אליה הפנה אותי היא של המחסנאים שלא ידעו על מה אני מדברת וכשביקשתי לדבר עם טכנאי ענה לי נציג שאי אפשר לדבר איתם ישירות ושהמידע עובר דרך הנציגים...יש לציין גם שמוטי הבטיח לי בשיחה הקודמת שאם יהיו בעיות או שאם לא אקבל את החוברת שהוא שלח לי, מספיק שאתקשר לשירות הלקוחות ואבקש לדבר עם מוטי - והוא מיד יעמוד לרשותי ויטפל בבעיה - מיותר לציין שאני כבר רודפת אחריו 4 ימים ומשאירה לו הודעות?!? וגם ביקשתי לדבר עם מנהל בכיר יותר, וכל נציג שעונה לי מבטיח לי שיחזור אליי מנהל....!!!! וכל הזמן הזה - כבר חודשיים תמימים - אני ללא מכונת כביסה!! לסיכום - זה השירות הגרוע ביותר שקיבלתי אי-פעם !!!
***
עברו עוד כמה שבועות - בינתיים דיברתי עם עוד נציגים בשירות הלקוחות המהולל של אמפא-קריסטל, וכמובן כל נסיונותיי לדבר עם מישהו מעל למנהל רגיל בשירות לקוחות עלו בתוהו.
לבסוף - קיבלתי חוברת הפעלה אחת (!!) בדואר, שעפ"י התאריך נשלחה אליי כחודשיים אחרי הפניה הראשונה שלי. בחוברת ההפעלה, המיועדת לדגם שברשותי ולדגם נוסף, היה הסבר לפתיחת מכסה הפילטר המתאים רק לדגם הנוסף ולא לדגם שברשותי!!! התקשרתי שוב לש"ל, שיסבירו לי האם אולי במכונת הכביסה שלי אין אפשרות להגיע לפילטר לבד. ענתה לי נציגה נחמדה שהסבירה לי איך יש לפתוח את מכסה הפילטר הדמיוני, שכן בדיעבד, לאחר שהזמנתי טכנאי, הסתבר - שאין שום אפשרות לאדם פשוט שהוא לא טכנאי, להגיע למכסה הפילטר בדגם שברשותי!!!!!!!
כמה זמן, אנרגיה והרבה כסף בזבזתי על זה!!! לו רק היה עונה לי נציג מקצועי במהלך החודשיים וחצי האלה..... כל הטרטור, כאב הראש, עוגמת הנפש ובזבוז הכסף - הזה היה נחסך ממני !!! בזיון
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
אמפא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוחה הילה פנייה מס' 32886 – מכונת כביסה

תודה על פנייתך .

ללקוחה מכונת כביסה משנת 2002 ובעקבות פנייתה למוקד השרות לקבלת חוברת הדרכה נבדק הנושא ולצערנו לא היה באפשרותנו לספק לה חוברת הדרכה למכונה זו דבר אשר נמר ע"י מנהל במוקד השרות.

לבקשת הלקוחה ביצענו ניסיון לתת ייעוץ טלפוני ובכך לחסוך לה עלויות מיותרות.
הסברנו ללקוחה כי הייתה לה אפשרות להזמין טכנאי בתשלום במידה ולא הצליחה לקבל מענה בייעוץ הטלפוני.

לצערי הלקוחה לא מרוצה.



אני שמח לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה