פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קריסטל-

ברצוני להתלונן על שירות אמפא-קריסטל. שירות שלהם ממש מגעיל, ממתינים יותר מרבע שעה על הקו עד שהם עונים, ושעונים מנתקים.!!!

זה התחיל בזה שרכשנו 3 מוצרי חשמל: מכונת כביסה, מקרר ותנור אפיה,

הזמנו טכנאי למכונת כביסה ומדריך לתנור אפיה, שהבחין כי התנור אינו תקין- והעביר פניה לשירות. בשירות אף אחד לא טרח לדבר איתנו, שעות לקח לנו לתפוס אותם, וגם שדיברנו איתם הם התיחסו בזלזול! ועוד בנוסף לכל הם משקרים לאחר שהבטיחו שיחליפו את התנור לתנור חדש, אומרים שלא הבטיחו תנור חדש, ומטרטרים אותנו!!! החלפנו את התנור, ובעלי התקשר להזמין טכנאי אמרו לו שלא צריך, ניסיתי להתקשר ואינני מצליחה לתפוס אותם, עד שענתה לי נציגה שמנסה לשכנע אותי לקנות כל מיני דברים, אמרתי לה שאני לא מעוניינת והיא ניתקה לי בפרצוף!!!! אני ממש עצבנית ורוצה פיצוי על עוגמת הנפש ושיחות הטלפון ששילמתי. אין מילים לתאר את השירות הגרוע שלהם. בנוסף לכל ביקשתי שישלחו לי חוברות הדרכה למוצרים ולא שלחו לי!!!
כספי סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
אמפא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוח משה פנייה מס' 33616 – מקרר אמקור

תודה על פנייתך .

בתאריך 05 בספטמבר 2008 ביקר טכנאי בבית הלקוח וביצע הדרכה למקרר שברשותו לשביעות רצונו.

שלחתי ללקוח שי, שקעי הגנה למקרר ולתנור שברשותו.

הלקוח מרוצה.


אני שמח לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה