פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקונים גרועים למכונת הכביסה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הצורף 3 , חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, רכשתי מכונת כביסה לפני כ4 שנים וכשנגמרה האחריות ביטחתי אותה בביטוח ואחריות מחברת קריסטל הנ"ל, מלפני כשנה היו בעיות במכונת הכביסה שבעקיבותם הזמנתי טכנאי אשר הגיע "סידר" את התקלה לדברו והלך המכונה לכאורה אינה עבדה כראוי (הטכנאי אינו המתין לסיום הכביסה לניסיון), ואז שוב פניתי אליהם לקבלת שירות ושוב טכנאי הגיע ושוב "סידר" וכשהלך הבעיה חזרה, כך זה היה שלושה פעמים (בשירות גרוע שהיה צריך יותר מ3 פעמים להתקשר על-מנת שיועילו בטובם לשלוח טכנאי), ובפעם האחרונה המכונה אכן עבדה "כראוי", ומאז התיקון האחרון הכביסה שיוצאת אינה נקייה ואינה מריחה טוב ואיכות הבגדים הולך ויורד והבגדים נעשים קשים יותר ויותר מכביסה לכביסה, חשבתי שאולי האבקה או המרכך או המגבות אינם איכותיות והחלפתי את כל סוגי המרככים/האבקות וכן את המגבות , אך כנראה שהבעיה היא לא בכך, פניתי שוב לקריסטל והגיע טכנאי לאחר בדיקה שביצע מסר כי בתיקון האחרון הטכנאי אינו חיבר את גוף החימום כראוי ולכן נוצר המצב והבגדים נהרסו, ברצוני לציין גם את השירות הזוועתי שניתן במוקד השירות שלהם הנציגים מדברים בזלזול מגחכים בטלפון עם נציגים במקביל ובנוסף לכל הזוועה גם מרשים לעצמם לנתק את השיחה מספר פעמים ואינן מועילות בטובם לחזור ללקוח לאחר ששיחה "מתנתקת" ( בשיחה האחרונה עם סבטה הנציגה בעוד אני מדברת הנציגה אומרת אוקיי יחזרו אלייך תודה וביי וניתקה) , במהלך אותו מסע היה אמור לחזור אליי כ5 פעמים מנהל שתיעדו לו את הסיפור לדברי הנציגים אך אף אחד לא הועיל לחזור אליי
עוגמת נפש סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה