פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום 15.9 התקשרה אלי נציגה בשם שירן מאמפא, שאלה אותי אם רצינו טכנאי למכונת כביסה, אמרתי לה לא לתנור ביקשתי, ואמרתי לה גם שהובטח לנו פיצוי ולא קיבלנו, והיא ניתקה לי זה ממש חוצפה!!!
אבקש לדבר עם מנכ"ל אמפא!
אבקש פיצוי נוסף על עוגמת הנפש, אינני יכולה לבשל בגלל שלא מגיע אלי טכנאי ואינני יודעת איך להפעיל את התנור!עושים פשוט צחוק מאנשים

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
אמפא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוחות משה וטלי פנייה מס' 34166/34156 – מקרר אמקור

תודה על פנייתך .

בהמשך לפניית הלקוחה תיאמנו שרות הדרכה לתנור שברשותה לתאריך 26 בספטמבר 2008.

בנוסף עדכנו את הלקוחה כי הפיצוי נשלח בדואר רשום לביתה כפי שסוכם איתה.


אני שמח לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה