|
|
|
|
|
|
מקרר אמנה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
סיפור המקרר נמשך ועדיין לא מקבלת מענה נציגות מהחברה מתקשרות אלי ובשיא חוצפתן ומנסות לדובב אותי לקבל תמורה עבור מקרר שלא רכשתי ברצוני להזכירכם (ראו פרוט תלונות קודמות) שרכשתי מקרר שתי דלתות בסכום גבוהה במיוחד 12.800 שח ומקרר זה לאחר חצי שנה מתפורר בחומר הפלסטיק שלא עומד בטמפרטורת הקור שלו
אודה לכם שתתערבו בעניין
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא וביטול עסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|